11 března 2022

Víte co máte ....

 

.... přát fotografům k svátkům a narozeninám?
No přece " Dobré světlo! ". To je totiž jedna z nejdůležitějších věcí. Na světle hodně záleží výsledek fotky. Proto dokáží profíci čekat hodiny na stejném místě na to správné světlo. A když ho najdou, většinou je výsledkem jejich čekání opravdu TOP fotka. Ono nej světlo bývá právě tolik známá Zlatá hodinka, a po ní i Modrá ( s tou si umí pěkně v Praze pohrát Čerf). Já to neumím, tedy čekat hodiny na to správné světlo, prostě vidím něco co se mi líbí a chci to vyfotit, ale občas se stane, že, jak říká kamarád, i slepé kuře najde zrno a chytnu na něco to správné světlo. To stálo i za vznikem těchto pár portrétů našeho Myšpulína. Ten teď nese prapor tohoto blogu, který převzal po jeho zakladateli Bobíškovi a tak si zaslouží aby se občas na něm i objevil ....







12 komentářů:

  1. Moc hezké fotografie. Je to miloučký společník. Přeji vám všem moc pěkné víkendové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to zlato. I když teď po smrti Bobího využívá pěkně toho že je sám a jediný a je už pěkně rozmazlený... ;-)

      Vymazat
  2. Myslím, že blog má dobrého patrona :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad je důstojný nástupce zakladatele.... i když ten už v téhle době měl čtyři šampionáty v kapse. Chovatelka asi usoudila, že se nebude uchovňovat takže se nevystavujeme. Jelikož jsem spolumajitelkou, tohle rozhodování je čistě v její gesci.

      Vymazat
  3. Nádherné fotografie.Mám hodně ráda fotky zvířátek a jak se píše nade mnou bude mít blog úžasného patrona.
    Hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak převzal štafetu už léta fungujícího blogu, tak doufám, že mu to půjde stejně dobře jako předchůdci ;-)

      Vymazat
  4. Skvělé portréty. Bobíšek má úžasného nástupce a jistě mu na blogu bude dělat jen radost. Dívá se z obláčku a usmívá se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myšpulín je na focení zlatý. Sedí a čučí :). jen z výstav nic není. V tom byl zas Bobí expert.

      Vymazat
  5. No ten je kouzelný. To můj kocour, ten je vždy naštvaný a už podle pohledu je vidět, že se nechce fotit. A já nemám trpělivost a čekat na ten správný moment.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás jeden kocour prchá, ale druhý je model. Zakladatel tohoto blogu před foťákem prchal, takže když jsem ho chtěla fotit, musela jsem si brát teleobjektiv aby si mne nevšiml :) :)

      Vymazat
  6. Určitě ano! Pejsi - kamarádi, parťáci a navíc jsou nesmírně fotogeničtí, když se jim tedy chce.
    Parádní fotky.
    Posílám pozdravy a pohlazení pro Myšpulína. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Vendy, Myšpulín se mi líbí, ty krásné oči ! Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....