26 března 2022

Nuda a lá Myšpulín ....

 








14 komentářů:

  1. :o)
    Tobě i Myšpulínovi přeji hezkou neděli. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, bude taková úpravová. Včera jsem byla na kole na výletě, tak budu řádit s fotkama, a pak s pilkou....

      Vymazat
  2. Užasne.
    Mějte se s Myšpulinem fajn

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké a vtipné. Přeji vám všem krásnou neděli. U nás už je dnes mlha... přijde změna, možná i sníh.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem myslela že něco přijde, večer se zatáhlo, ale už od rána zas pere sluníčko. jen ty noci jsou stále kolem nebo slabě pod nulou. Takže ten rozdíl mezi dnem a nocí je hodně citelný.

      Vymazat
  4. Je to krasavec !
    Pěknou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Myšpulín se mi líbí, je fešák. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. To je hezké. Výmluvné portréty. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, on ani nemusí mluvit a člověk ví o co gou 😆

      Vymazat
  7. To není žádná panenka v koutě, umí se prosadit.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....