13 března 2022

Chvála připomínkám ....



... na FB. Nejen že díky tomu vidím, jak moc 
se tu změnilo za těch jedenáct let co tam jsem počasí, ale připomene mi tu s větší, tu s menší bolestí ty naše mazlíky kteří už odešli. Výstavní úspěchy, cesty, setkání apod. Občas i nějaký ten sdílený vtip nebo, pro nás už pravěkou, připomínku věcí intimních. Dneska třeba na mne vykoukla tato připomínka, kterou jsem si na FB půjčila od Janinky z Mozkovny. Myslím, že když nemáme moc důvodů k úsměvu, tohle se hodí. Jen by mne zajímalo jestli ceny jsou i s daní a jestli měli DPH 5, 15 nebo 21% ....


Už příjmení paní majitelky bordelu  tedy pardon ústavu napovídá že byla asi hodně zběhlá v podnikání! ;-)

28 komentářů:

  1. Jen mě děsí, že dnešní středoškolák má češtinu a vnější úpravu ledaskdy horší, než tato Zběhlá z Úzké ulice...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tahle čeština byla přímo kouzelná! A ty výrazy .... ;-)

      Vymazat
  2. :o) A DPH - no služby :o)?!
    Děkuji za pobavení a přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi ano.... mě nejvíc pobavila sleva pro vojsko a trampy!

      Vymazat
  3. Co tak asi může být to zvláštní přání? Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky by mě to zajímalo. Asi se příležitostně zeptám nějakého z pánů :-D

      Vymazat
    2. Konečně jsem našla nějaké své slabiny a nedostatky. Jiřina z N.

      Vymazat
    3. Nikdo nejsme dokonalý! ;-)

      Vymazat
  4. Evi, zajímavý ceník, pobavila jsem se.
    Přeji fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice nejsem Evi, ale jsem ráda že tě to pobavilo. ;-)

      Vymazat
  5. Anežka Pádivá - pěkná vzpomínka. Dneska už jsou asi ceny úplně jiné.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  6. No dobrý :-)!!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? Ceník na takové služby a přitom bez vulgarity. To se cení ....

      Vymazat
  7. No jsem se tedy nasmála...Díky!!!! Přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší. Když jsem to viděla poprvé, tak jsem se taky chechtala....

      Vymazat
  8. Nechť vzketa podnikani všeho druhu...

    OdpovědětVymazat
  9. Jo, tohle pobaví. Už jsem to kdysi také zachytil, ale pokaždé se zasměji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám dojem, že už jsem to kdysi, ještě za B.cz na blogu měla, jenže když zmizely fotky, tak to nezjistím. Takže co? Opakování je mjatkou moudrosti, takže si to dáme ještě jednou ;-)

      Vymazat
  10. Jé, tak to je dobrý !!! Hlavně ty slevy... To jsem se pobavila, díky. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ještě víc jak vojsko mne nadchli trampové!

      Vymazat
  11. Je vidět že český tramping měl od počátků velmi slušný marketing :-).

    OdpovědětVymazat
  12. V podniku s takovou nabídkou se dveře určitě netrhly :).

    OdpovědětVymazat
  13. Myslím, že DPH tenkrát neznali/y. 😀

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....