14 března 2022

Jelikož do jarní ....

 


.... výzvy zatím nemám nic nového, musím 
trochu pátrat v archívu. A narazila jsem tam na takový pelmel detailů, které se mi během roku nastřádaly. Prostě od každého něco. Nejstarší  z loňského jara až po nejnovější z minulého víkendu ....


Není nad to, najít si pohodlnou postýlku ....


... ale před tím račte vzít koupel ...


Když není k dispozici třešnička, stačí i ten ořech


Zatím nedělá rozdíl jestli roste v Rakousku nebo v Čechách


Sice nepáchá to co by měl, ale je i tak zajímavou ozdobou. I inspirací na focení




My už jsme se viděli v minulém článku, ale dnes se podíváme ještě blíž




14 komentářů:

  1. Zajímavé fotografie Vendy. Stejně jsem chtěla do výzvy jen současné fotografie. Nikoli z archívu., ale i tyto potěší oko. Dva příspěvky jsi už přidala a odkazy už jsou vložené. Snad ještě do neděle něco nafotíš. Těším se a přeji Ti krásné dny a dobré světlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v archívu určo jarní fotky nejsou.... Tedy takové které by měly jít do tvé výzvy. Něco jsem nafotila teď a uvidím jak bude zítra. Hlásí déšť, takže by se to dalo využít....

      Vymazat
  2. Fotografie jsou zajímavé a takové detaily se mi moc líbí.Stýská se mi po focení starými objektivy,ale musela jsem přestat brát léky na třes kvůli žaludku a nějak se nedaří.
    Hezký večer a klidné dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak něco je starosklíčkem, ale něco i normálním objektivem. Teď když se začínají objevovat květy, tak řádím se starosklíčky, to je jasné....

      Vymazat
  3. Zajímavé detaily. Ty kapky jsou jako z olova.

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy, nádherné fotky. Kochám se. Měj klidný den.

    OdpovědětVymazat
  5. krásné detaily, Vendy!
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy, ahoj. Zajímavé detaily. Moc se mi líbí ta první fotografie- jak si tam pěkně hajá...Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tématem je mi nejsympatičtější první fotka, zpracováním druhá :-).

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy, já se vždy ráda podívám, co jsi nafotila. A jestli je to mladým nebo starým sklíčkem, to je mi jedno, však jsou to fotky vždy ke koukání a obdivu. pac Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....