22 února 2022

S poezií si dáme ....

 

.... na chvíli pokoj. Tedy pokud člověk nebere
jako poezii procházku lesem za slunečného počasí. Tu jsem si dala předminulý víkend, kdy zas krásně svítilo sluníčko celý den, jen  foukal ostrý ledový vítr, který se proháněl i v údolí mezi stromy a tak se tentokrát nedalo moc sedět ani na sluníčku. Zatímco tady v nejbližším okolí není po sněhu ani památky, jak jsem se postupně nořila do lesa a pak k místu zvaném Studená hůra, začal se na cestě objevovat sníh v docela silné vrstvě. Když jsem došla až na konec procházky, divila jsem se, kolik sněhu tam ještě je! ....




Sluníčko sice svítilo o sto šest, obloha byla azurová, ale ostrý ledový vítr nedal člověku ani chvíli posedět na kmenech a vyhřívat se

















22 komentářů:

  1. Moc hezká procházka lesem Vendy a moc pěkně jsi fotila. U nás sice také na chvíli vykouklo sluníčko, ale na stránkách města vydali zákaz vstupu do parků a lesů. Tady to foukalo fakt hodně a v podmáčené půdě se stromy neudrží a dost toho popadalo a také místy polámalo. V lesích Českého Švýcarska leží stromy zlámané jako by tam někdo vysypal sirky. Žalostný pohled. Už mi procházky k lesu chybí, ale počasí je pořád dost větrné, do toho buď prší nebo sněží, tak že se nedá nikam do přírody jít...Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je od minulé soboty regulérně aprílové počasí. Střídají se lijáky, slunečno, sněhové metelice .... prostě blázinec. Tady naštěstí žádné stromy nepadaly, takže se do lesa může bez problémů. Spíš jsem zvědavá jak to vypadá na chatě, nejen tedy kolem v lesích ale hlavně okolo ní, protože tam máme spoustu stromů.

      Vymazat
  2. Vendy, tohle je taky poezie... Musela to být krásná procházka.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla, ale ne tak luxusní jak když jsem šla tím čerstvě zasněženým lesem. Ten ostrý vítr to kazil...

      Vymazat
  3. Budeš mi muset poslat nějakou jarní fotku na tapetu na PC :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No zatím jsem nafotila jen to co bylo v tom minulém článku....ale pošlu, neboj

      Vymazat
  4. Vendy, také se divím, kolik sněhu u vás je. U nás letos pořádně ani nenapadl. A doufám, že už ani nenapadne. Hezké fotky ze studené procházky. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bylo, a v těhle místech je to vždycky dost studené, i v létě tam je mnohem chladněji než jinde. Takže tam zůstal ten sníh co padal v prosinci a lednu.

      Vymazat
  5. Vendy, ráda jsem se s tebou prošla. Krásná procházka, trochu nostalgická, trochu romantická a velmi poetická. Hezký večer. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda že se ti líbila, když jsem do těch míst přišla poprvé, byla jsem nadšená. Ono celým tímhle údolím vede naučná stezka.

      Vymazat
  6. Takové procházky člověk potřebuje. Příroda vyčistí hlavu. Bezva fotky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak o tom není pochyb. Nevím jaké počasí bude teď o víkendu, ale zatím tam docela chumelí, byť to ve valné většině hned taje...

      Vymazat
  7. Anonymní23/2/22 21:19

    Lydie

    Pěkné fotky - ostatně, jako vždy.
    Píšeš, že tam byla zima - však se to jmenuje STUDENÁ Hůra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bylo první co mne napadlo! Přilehavé jméno, protože opravdu až tam a pak dál do Dolů začal být ještě sníh. Ale co mne hodně rozladilo, že u Karlovy studánky zmizelo to kryté posezení jako je u Bukovky. Moc dlouho tam nevydrželo....

      Vymazat
  8. Tak u nás, kromě jednoho dne, letos sníh ani vůbec nebyl. Je to taková zima nezima. Ještěže už to spěje k březnu a sluníčko začíná mít sílu a vytahuje některé rostlinky ze země.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rostlinky lezou vesele, ale dneska už zas sněží, byť tedy po dopadu na zem to ihned taje.

      Vymazat
  9. Do lesa jsem se letos ještě nedostal, ale už se moc těším na ten klid a pohodu, které vyřazují i z tvých báječných snímků

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevím jaké bude počasí teď o víkendu, ale pokud nebude pršet nebo sněžit, místo lesa mne čeká už zahrada...

      Vymazat
  10. Podobné jsem byl na chalupe v Podkrkonosi, chvili ni, ake misty plochy snehu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tady v těch místech to není nic neobvyklého. Je to hodně stíněné údolí mezi docela příkrými kopci, takže teplo a sluníčko tam moc nemůže.

      Vymazat
  11. Procházka lesem je vždy poetická a zvláště na jaře, kde na nás čeká občas překvapení. A focení proti slunci je vždy výzva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, vždycky jsem zvědavá co z toho vyleze....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....