30 ledna 2022

Jako vždy v zimě ....

 


.... nesmí z žádné procházky chybět sušiny.
Jako jediní zástupci květeny. Co taky chtít v lednu za kytky, že? Tak ano, za chvíli budou rozkvétat vilín a kalina vonná, jasmín nahoprutý a zimokvět. Ale jak už to tu znám, ani jeden z keřů se tady nikde v zahradách nevyskytuje. Takže prostě člověk musí vzít zavděk těmi sušinami ....








Plody kaliny sice úplně mezi sušiny nepatří, ale popravdě moc čerstvě taky nevypadají 😁






20 komentářů:

  1. Vendy, to je nádhera. Krásné fotky a ta sněhová peřina. U nás dnes už sice sluníčko vykukuje, ale celý den je tu strašný vichr.
    Měj fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady fičelo dvě noci a celý den. Včera nešla asi tři hodiny elektrika, naštěstí to nebylo déle... co je sluníčko už zas pomalu nevím.

      Vymazat
  2. Zajímavé fotografie Vendy. U nás ani ten sníh není, ač jsme v Lužických horách. Nahoře nad sedmi sty je, ale tady dole v údolí jen prší. Taková zima mě ani nebaví a navíc pořád fouká dost silný vítr. Je to otrava sedět doma. Asi projdu starší fotografie, abych také něco vybrala. Měj se moc pěkně, hlavně se opatruj..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady to je vždycky takové nečekané překvapení ráno. Ale za pár hodin je většinou zas po kráse....

      Vymazat
  3. Kochám se, protože u nás (a asi nikde) dnes hezky není!
    Vendy, posílám pozdravy. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotografie.Já vzala na jednu procházku s Bleky v tomhle nevlídném počasí foťák,ale nakonec jsem se rozmýšlela,zda vůbec zveřejnit.Představu jsem měla jinou.Traviny tu okolo sídliště nemáme.Je to tady džungle.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od té doby nikam nešla, protože zas je hnusně.

      Vymazat
  5. Jo, tak takové fotky u nás nevyfotíš. Když je trpchu sněh, tak na keřích a sušinách není nic a všechno to vypadá divně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle bylo docela překvapení ten sníh, a tak jsem hned co to šlo vypadla. Když jsem se vracela, už na stráních kam svítilo nebylo nic, a za pár hodin bylo vůbec po kráse.

      Vymazat
  6. Anonymní30/1/22 22:35

    Lydie

    Opět hezké fotky. Červené plody a bílý sníh - to je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem ráda, že jsem na tu kalinu narazila, že aspoň nějaké plody ještě byly, já tuhle kombinaci fotím moc ráda. A když svítí sluníčko a prosvětluje ty plody tak to je pak ještě takový bonus.

      Vymazat
  7. Vendy, zdravím. Taky si z procházek pořád něco nosím, větvičky, sušiny... Mám to ráda. Moc hezké fotografie. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já si Leni nosím jen ty fotky. Všechno ostatní nechávám tam kde je ;-)

      Vymazat
  8. Vendy, krásné fotky. Moc se mi líbí ty červené plody se sněhovou čepičkou.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu kalinu vždycky hledám když nasněží, vytváří moc pěkný kontrast.

      Vymazat
  9. V kombinaci s jiskřivým sněhem jsou i ty sušiny velice půvabné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, proto když je náhodou jinovatka nebo námraza, jdu na tohle místo kde jsem je fotila, protože to je na kopci kde dost fouká vítr a ta námraza tam dělá spolu s větrem divy...

      Vymazat
  10. Byla jsi šikovná a šla fotit, dokud bylo co a povedlo se - moc jsi spoustu lidí potěšila.Krása je fakt kolikrát v jednoduchosti. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska sněží, a včera taky. Ale zatím není na to, jít na procházku.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....