01 února 2022

Vyškrabávám poslední ....

 


.... fotky z archívu na jakž takž ucelený článek, 
takže dneska je to takový pelmel. Něco je focené na procházce foťákem, něco telefonem po cestě z práce i na procházce kdy mi došla baterka. I když to už jsem měla fotek docela dost, takže zas taková újma to nebyla. Naštěstí mobil ve dne fotí docela dobře, tudíž se snímky z něj dají i použít. S večerním focením to je trochu horší, tam už musí zasáhnout i editor. Samozřejmě má režim, kde se dá nastavit nastavit všechno jako na manuálním režimu fotoaparátu, ale ruku na srdce, pokud chcete vyfotit okamžitě nějakou situaci, rozhodně nebudete dlouze nastavovat na mobilu hodnoty clony, času a ISO když prostě můžete přepnout na foťák a maximálně zvolit jestli chcete HD nebo normální focení ....

 Tyto snímky vznikly po cestě domů z práce, kdy veřejné osvětlení prosvěcuje větve za mírné mlhy




Vypli proud! tedy spíš došla baterka a přitom na nebi to bylo vcelku zajímavé pokoukání


A důkaz pro Čerfa že tu sakra furt ten sníh taky není 😉...
I když mrzne







20 komentářů:

  1. Pěkné fotky. Ty Stromovky by byly prima i BW. Moc se mi líbí zmrzlá voda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, ony moc barvou zrovna nehýří... ;-)

      Vymazat
  2. To se mi ulevilo, už už se se mnou chystala cloumat závist :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera celý den chumelilo, a když jsem šla z práce tak to byla chumelící krása. Stromy s peřinkou, kolem všude na loukách bílo .... v noci začalo lejt a kde myslíš že je ta veškerá krása? Správně, v řiti! Kdyby bývalo nepršelo, tak by s tebou ta závist sakra cloumala! :D

      Vymazat
  3. Vendy ty večerní fotky jsou famózní. Opravdu se mi moooc líbí. Přeji Ti příjemné dny hlavně ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ty tři stromy svým postavením vůči veřejnému osvětlení vytváří mnohdy zajímavé pohledy.

      Vymazat
  4. Ty fotky jsou překrásné,všechny.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, jsou to takové momentky z okamžiku který mě zaujal.

      Vymazat
  5. Anonymní1/2/22 20:38

    Lydie

    Opět zajímavé a pěkné fotky. Tvoji cestu dobře znám.....manžel pochází z Rybníka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ni jasně, cesta do Rybníka od křižovatky u Korada. Kdo by neznal ;-) Tedy ze zdejších ...

      Vymazat
  6. Vendy, hezké fotografie. Ty večerní se mi líbí nejvíc ! Jsou tajemné, nádhera. Zdraví Lenks
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už pár takových zajímavých večerních fotek z tohoto úseky cesty jsem tu měla.

      Vymazat
  7. Krásný zážitek jsem měla při pohledu na Tvoje fotky!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy, krásné fotky. Moc se mi líbí ty večerní.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle místo je hodně inspirativní když je mlha nebo chumelí....

      Vymazat
  9. Fotky jsou to krásné, ale že bych chtěla chodit večer z práce v mokru sama potmě po silnici, to tedy ani náhodou, jsem starý strašpytel! To tě obdivuji, Vendy. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já chodím domů po sedmé, takže je ještě vcelku živo. Navíc občas i svítí část pouličního osvětlení ;-). Ono mi nic jiného nezbývá, autobus už žádný nejede. A autem nejezdím, je to jen jeden a půl kilometru. Od jara kdy se oteplí jezdím na kole, takže to je vždycky nejlepší. Občas mne odveze domů kolegyně nebo známý když se vyskytuje někde poblíž.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....