28 prosince 2021

Zima a mráz ....

 


.... to byl včerejší den. Jelikož ale svítilo od rána 
sluníčko, a jelikož jsem se po svátcích už nutně potřebovala začat hýbat, vzala jsem Myšpulína a vyrazila na procházku. Jelikož sněhu je poskrovnu, za to dva dny solidně mrzlo, čekala jsem, že bych mohla nafotit nějaké ledouny. Docela mne zklamalo, že jich nebylo tolik kolik jsem myslela že jich bude. Navíc jsem si nevzala tu správnou techniku, takže ani s nafocenými obrázky nejsem vůbec spokojená. Ale aspoň jsem se zas jednou prošla po místech kde jsem už delší dobu nebyla. Ono přes léto je cesta dost zarostlá a špatně se po ní chodí, dřív byla stále vyježděná od lesáků, takže v zimě je jediná možnost po ní jít. Myšpulín byl taky nadšený, takže aspoň něco pozitivního jsme si odnesli ....













11 komentářů:

  1. Ledová krása !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ale nejsem moc spokojená, spoustu fotek jsem musela smazat, prostě to starosklíčko je na jiné focení než na to z větší dálky. Tedy na focení přírody, do města to je jiné.

      Vymazat
  2. Hezké ledové záběry. Také jsem fotila zimní detaily, ale ještě jsem neudělala příspěvek na blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak mi to focení nešlo, šlo to tak nějak na sílu, jen aby něco bylo a to se na těch fotkách podepsalo.

      Vymazat
  3. Krásné fotky, mně se moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou krásné. Zachytila jsi i to jiskření.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych si vzala Nikouše, tak by to bylo mnohem lepší, takhle jsem se nedostala v určitých úhlech jak jsem potřebovala a navíc jelikož se nedalo zoomovat tak to není vůbec kvalitní. No je to vlastně tak kvalitní jak byly dřív fotky analogem.....

      Vymazat
  5. Ledové fotografie se mi moc líbí,určitě se povedly.Také bych ráda fotila,ale u nás není vůbec co.Jedině kapky,ale těch mám za dva měsíce už plné zuby.Opět nám prší,to bude asi to celé oteplení.
    Vendy,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  6. Ledouny jsou působivé, jako křišťál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohli být mnohem líp nafocené, kdybych si vzala jinej foťák ....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....