27 prosince 2021

Slunce a teplo .....

 




14 komentářů:

  1. Hezké připomenutí léta. Slunce sice občas vykoukne z mraků, ale na teplé dny si budeme muset počkat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska sice svítilo, ale když jsem se vypravila ven tak se přes něj přetáhl takový závoj. Ale stejně jsem si ho užila

      Vymazat
  2. Vlci mak..moje oblíbená kytka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje taky. A začíná být čím dál tím oblíbenější...

      Vymazat
  3. To jsi mě úplně pohladila po duši, děkuji. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ráda léto,ale tentokrát jsme už na Štědrý den měli sníh a hned ráno na Boží hod jsme se synem vyrazili na focení do zasněžené přírody vždyť i zimaa svoje kouzlo..Přeji ti krásné poslední dny roku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady na Štědrý den nejdřív nasněžilo a pak celý den pršelo.... takže toho sněhu je minimum. takže já raději to léto! ;-)

      Vymazat
  5. U nás sníh není a tak se už těším na jaro.Když vidím tvoji prosluněnou fotografii,těším se ještě více.
    Měj hezký poslední týden v roce

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem zvědavá, jestli se bude opakovat situace minulých let, že tu v rozmezí mezi 1. až 10. lednem nasněžilo kolem dvaceti centi. Zatím to je takové rozpačité a na Silvestra 15 stupňů tedy rozhodně zimu nebude připomínat.... I ty si ten konec roku užij a doufejme že ten další už se konečně vydaří.

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkně zachycené teplo.

    OdpovědětVymazat
  8. Pozadí je zajímavé, vypadá jako plást medu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To dělají ty kapičky vody proti sluníčku....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....