30 prosince 2021

Trochu excentricky abstraktní ....

 


.... vánoce ve městě. Aneb i když je fotograf 
střízliv, mohou fotky vypadat jak po pár panácích. Po přečtení článku o abstraktním focení vánoční výzdoby jsem se vypravila konečně do města zkusit ještě nafotit nějaké neotřelé obrázky vánočního " centra " města. Ovšem netušila jsem jak až moc abstraktní a to i nechtěně mi z toho vylezou za snímky. Tedy byla pěkná kosa, ale tím to nebylo, a já si ani nestihla dát plánovaný grog u stánku na náměstí, neb se mi ozval odvoz, o který jsem sice stála, ale přijel dřív než bylo plánované. A já zas nechtěla zbytečně zdržovat. Takže všechno co uvidíte je foceno ve stavu naprosté střízlivosti i když to tak možná nevypadá. Ale podle daného článku to u takových fotek prý nevadí a co se během roku nepromíjí, u nich je to i možná přednost. No já tomu spíš říkám Z nouze ctnost 😉 ....

Rozhodně nechci konkurovat Čerfovým roztřeseným obrázkům, ale prostě tak to nějak vyšlo


To že je Třebová po setmění město duchů vím už dávno, ale tady se mi to potvrdilo ....


... stejně jako na tomhle snímku


Letošní výzdoba Starého náměstí je fakt moc povedená, to se městu hodně podařilo, jen bohužel místní televize si prostě parkuje kde se jí chce


A to je náš vánoční strom 😂 ....


.... a stromky z výsadby před radnicí






Na závěr jedna trochu normálnější....





16 komentářů:

  1. Vendy, mně se Tvoje abstraktní fotky moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty přímo kouzlíš.Fotky se mi líbí.Občas se mi podobné také podaří.Nemusí být všechno dokonalé a večerní focení tohle dokáže.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kouzlí hlavně foťák. Dělá si co chce. Já to vidím na displeji vcelku dobře (navíc jsem neměla brejle, takže to vypadalo vůbec super, jak to dopadlo vidím až na počítači. A to lítá jedna fotka za druhou do koše.

      Vymazat
  3. Vánoční čarování se mi moc líbí.
    Vendy, měj pohodový večer. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to prostě z nouze ctnost. Musíš to neumění umět okecat! :D

      Vymazat
  4. Vendy, krásně si hraješ, fotky jsou kouzelné. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No v třebovské skupině je evidentně vůbec nepochopili :D :D :D Tam mi je nezveřejnili ;-)

      Vymazat
  5. Vendy trochu jsi čarovala a mně se líbí hlavně ty osvětlené domy. Přeji Tobě i Tvé rodině v novém roce 2022 hlavně hodně zdraví, štěstí, lásky, pohody a spokojenosti, ať se vám splní i ta nejtajnější přání a samozřejmě pevnou ruku a dobré světlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy vzniknou nechtěně takové snímky. Já jsem teď nějak ztratila cvik. Dva roky jsem nebyla na žádném adventním výjezdu, tam se jely večerní fotky ve velkém. Navíc jsem si debil zapomněla doma brýle, takže jsem netušila co jsem všechno vlastně vyfotila. Dobré světlo a pevnou ruku i tobě!

      Vymazat
  6. Já zase beru tu normálnější. Asi jsem staromódní a příliš konzervativní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta byla focená ráno v sedm, když jsme šli k zubaři. A jak jsem si všimla, tehdy jim nesvítilo dole pár pater žárovek.

      Vymazat
  7. Noční světla umějí být neposedná :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak jsem ztratila cvik. Jak jsem dva roky nebyla na žádném adventním zájezdu, tak večer nefotím....

      Vymazat
  8. Moc pěkný je ten světelný obrys domů, tam ani hodně podroušený občan nezabloudí :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak radniční strana je takhle upravená vždycky, letos snad poprvé měli světýlka na každém stromku a stromu na náměstí

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....