18 prosince 2021

Slunce, teplo, siluety ....

 




10 komentářů:

  1. Sluníčko... tak to vám tak trochu závidím...u nás už nebylo sluníčko vidět s výjimkou nedělního krátkého odpoledne, více jak dva týdny. Pořád je zataženo a mrholí. Počasí, které nemám ráda. Pouze na chvíli v neděli sluníčko vykouklo a to jsem ani nestačila vyrazit ven...Hezkou fotografii jsi pořídila. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš co závidět. To je z archívu a je to ještě z babího léta.... tady je sice taky zataženo, ale sucho. V noci mrzlo, ale teď je tam docela teplo.

      Vymazat
    2. Jé, tak to jsem netušila. Myslela jsem si, že je fotka aktuální, protože na mnoha místech krásně a slunečno bylo i když beze sněhu... Měj se moc hezky.

      Vymazat
  2. Správná vánoční :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ony ty vánoce na sněhu nejsou skoro nikdy, takže proč si nedat něco co připomíná vánoční tropy ? ;-) Navíc je furt hnusno, tak si to musí člověk trochu osladit

      Vymazat
  3. Vendy, právě jsem se chtěla zeptat, než jsem si přečetla tvoje odpovědi na komentáře, kde jsi byla pro to slunce. Měj pohodovou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nějak nebude, ale s tím už nic nenadělám....

      Vymazat
  4. U nás včera na chvíli sluníčko vykouklo.
    Měj pěknou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
  5. Ve snímku je cítit napětí, hříšník by se určitě chtěl hned vyzpovídat :).

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....