12 prosince 2021

Nasněženo a .....

 


.... tak jsem v pátek na cestu do práce vzala 
foťák. Na chvíli dokonce z mraků vykouklo sluníčko a ozářilo zasněžené stromy. Navíc zvýraznilo i rozdíl mezi částí zatažené a částí modré oblohy. Ovšem jako vždy, zapomněla jsem vyměnit baterku a tak jsem toho zas tolik nenafotila. Ono stejně moc času nebylo, takže jsem ani moc naštvaná nebyla. Teď momentálně když píšu tyhle řádky venku padla zničehonic solidní mlha a tak si říkám, že vezmu foťák a půjdu fotit. Ostatně už si potřebuju vyčistit hlavu a protáhnout na vzduchu ....











Jak je vidět nejen nám zůstala na stromě úroda ...






23 komentářů:

  1. Tak to uz vypadá opravdu jako v zimě

    OdpovědětVymazat
  2. Sníh dovede krajinu zkrášlit. A nejen krajinu. Sněhová čepice na jeblku vyloudí úsměv.
    Prima fotky!
    Hezkou třetí adventní neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta jablíčka pod sněhem jsou opravdu kouzelné. Jako ozdoby na vánočním stromku...

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Tak to nehrozí! :D Být to víno, tak to ano, dokonce by mohlo být i ledové ;-)

      Vymazat
  4. Nádherné zasněžené foto. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, krásně zasněžená cesta do práce.

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké fotografie. Přeji Ti příjemný další předvánoční týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dškuji, už by neměl být pracovní dvakrát, ale naštěstí už zase jen jednou, takže můžu konečně začít s pečením...

      Vymazat
  7. Fotky jsou zase opravdu moc pěkné...

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy, nádhera,jablíčka ve sněhovém županu👍

    OdpovědětVymazat
  9. Vendy, to je opravdu krásná podívaná. Sníh a slunce wow.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže to vydrželo jen chvilku, vlastně jen na tu cestu do práce, pak se zase zatáhlo a zůstalo zatažené stále.

      Vymazat
  10. Opravdu moc krásné fotky!
    Vendy, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Tak u nás už začíná tát ta sněhová peřinka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady taky odtává. Zatím pomalu, takže není až taková hnusná čvachtačka...

      Vymazat
  12. Dnes mi kamarádka přinesla jablíčka a hned jsem udělala žemlovku a koukám u tebe na fotce krásná jablka, to by bylo žemlovky pro rotu vojáků, moc pěkné a barevné. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....