20 prosince 2021

Co víc říct .....

 





27 komentářů:

  1. Vendy, je mi to moc líto. Drž se. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to smutné, ale na druhou stranu i velká úleva. Jak pro Bobího tak pro nás.

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi to moc líto a cítím s Tebou. Máš hezké vzpomínky a mazlika už teď nic nebolí a za Duhovým místem mu je dobře.🌹🌹🌹🌹🐶 Původní komentář jsem sice smazala a napsala jiný,ale ten druhý mi zmizel. Omlouvám se.

      Vymazat
    2. Já vím, četla jsem ho.

      Vymazat
  3. Je mi to moc líto. Vím, jak ti je. Držte se.

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy, cítím s tebou, znám ten pocit ... :-(

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, moc na vás myslím, držte se. Marie

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Je. Navíc i Myšpulín chodí tak nějak bezcílně sem a tam ....

      Vymazat
  7. Každý chlupáč,který najde svoji rodinu prožije šťastný život a tak na ně musíme vzpomínat.
    Ty konce bolí vždy a bohužel dlouho.

    OdpovědětVymazat
  8. Ježíši! Vendy, cítím s tebou. Justýnka zemřela vloni a pořád na ni myslím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Bobeš byl nejen první dandík, ale byl to pan Pes. O to je to pro mne těžší.

      Vymazat
  9. Víš, co mě těší ?
    Už je nic netrápí, nic je nebolí a šťastně si užívají za duhovým mostem.
    Moje slečna má vybranou společnost tohoto fešáka, co měl dokonalý úsměv.
    Tak hodně síly, Vendy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On byl tím úsměvem mezinárodně známý. Znali ho jak v Evropě tak i za mořem. Však on těch kamarádů za Duhovým mostem má habaděj. Bačíka, Matýska, tátu a mámu, brášku .... je to těžké, ale i úlevné. Jen jsem se měla rozhodnout skončit to dřív.

      Vymazat
  10. No ta nesouměřitelnost delky psího a lidského života...Doufejme, ze pes i zije rychleji s zážitků za život ma strovnatelne jako člověk..A s dobrym panem se ma na sve ceste zivotem možná lépe než člověk.m

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to tak, pro nás žijí strašně krátce, pro ně to je mnohem delší. Taky si někdy říkám, že bych chtěla být psem u nás! :D

      Vymazat
  11. Měl s tebou krásný život a těch vycházek, výstav a soutěží, co si užil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vycházky si užíval určitě, ale jestli i ty výstavy ;-).... tak nenudil se tam, to je pravda. Ale co si určitě neužíval byly ty koupele před výstavou :D

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....