21 prosince 2021

Přání všem čtenářům ....

 




P.S. Moc děkuju celé blogerské rodině za Vaše účastná a povzbudivá slova. Velmi si toho vážím ....



34 komentářů:

  1. Vendy, přeji klidné vánoční svátky, i když budou asi i trochu smutné. V psím nebíčku už ho nic nebolí. Drž se. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, přeji i přesto poklidné ve zdraví prožité svátky.🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad budou, jestli nám to nenakope ještě něco jiného ....

      Vymazat
  3. Vendy, měj pokud možno klidné vánoční svátky.

    OdpovědětVymazat
  4. Klidné svátky vánoční, Vendy!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, to nejtěžší máte za sebou, prožili jste s Bobím krásné roky. Píšeš v komentáři, že už se oklepáváš, to je dobře. Třeba časem zase přijmeš dalšího parťáka sobě i Myšpulínovi. Měj klidné svátky s rodinou a užij si vnučku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď už to je opravdu mnohem lepší. To rozhodování, to je záhul. To je to nejtěžší.... no uvidíme. Po Báčovi jsem taky myslela že už žádný druhý pes nebude a nakonec se vyvrbil Myšpulín. A bohudík za to. Vím že teď jsou k odběru štěnda, ale ta už jsou myslím všechna zadaná.

      Vymazat
  6. Milá Vendy,
    čas hojí rány, zůstanou krásné vzpomínky, které ti nikdo a nikdy nevezme.
    Já osobně nejsem příznivec lásky za lásku, vždy tvrdím, že se bolest musí nechat odeznít, pak se nevrací. A nitro má šanci se skutečně rozloučit.
    Přeji ti poklidné vánoční svátky, v tom následujícím roce hodně krásných fotografií, inspirace.
    Všechny tvé cesty, ať jsou dobrodružné, napínavé a hlavně, ať se tvá umělecká duše zase zamiluje.
    Plnou zahradu květů, plodů a radosti, však si jí zasloužíš.
    Opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá, děkuji moc. Jsou to krásná a pravdivá slova. Naštěstí tady je ještě Myšpulín, takže ta bolest není tak zničující. Bobí byl jedinečný tím, že byl první. Že ke mě přišel od mé bývalé velké a intenzivní lásky. Že jsem s ním mohla jezdit po výstavách a poznat tak spoustu zajímavých lidí, že mě díky tomu našel i můj skoro ztacený skorobráška. Že jsem poznala něco tak úžasného, jako je zamilovanost do někoho jiného než člověka. Ano, já byla do něj zamilovaná vlastně stejně jako kdysi do jeho člověčího táty. Neuměla jsem se od něj odloučit. Raději jsem vzdala výlety na kole a začala je chodit pěšky s ním. Tohle nikdy nepochopí nikdo, kdo nepoznal dandičí povahu. Zamilovat se. No to by bylo krásné, třeba něco přijde, ať někdo nebo něco. Zahrada mi radost dělá, i když nevím jak to bude příští rok s prací na ní, snad mne konečně čeká ta operace ruky.... I ty se opatruj, přeju ti ať se ti taky splní to co si přeješ a užíváš si radosti s vnučkami.

      Vymazat
  7. Děkuji ti za přání, milá Vendy, i já tobě přeji v rámci možností co nejklidnější svátky vánoční a v novém roce hlavně zdraví a pohody. Drž se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Snad už konečně ten kokotvir definitivně zmizí, protože třetí zpackanej rok za sebou už by vážně bylo na palici!

      Vymazat
  8. Vendy, je to moc smutné, ale krásné vzpomínky zůstanou. Přeji klidné Vánoce, v rámci možností. D.

    OdpovědětVymazat
  9. Vendy, přišla jsem Ti popřát hezké Vánoce. Určitě si je užiješ i se svou vnučkou Bobulí a s Myšpulín. Hlavně hodně zdraví, ať Tě nic nebolí. A já se budu těšit na Tvoje další hezké fotografie, které mě vždycky potěší, když mi je ouvej. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro Bobuli jsme byli s mužem včera ve školce a zas se uvidíme na Štěpána. Myšpulín je zatím takový trochu mimo. Pořád ho mám za zadkem kam se hnu. Asi se bojí že bych ho snad dala někam pryč jako Bobího. Co se týče nebolení, to je horší, ruka si nechce dát říct a bolí už pořád. Na foťák jsem zatím ne zanevřela, ale nějak spíš není ani nálada ani počasí které by mne vytáhlo ven....

      Vymazat
  10. Už je mu tam nahoře dobře a nic ho nebolí.
    Vendy měj i přes tuto smutnou událost hezké Vánoce

    OdpovědětVymazat
  11. Přeji vám krásné, klidné Vánoce. V Novém roce hodně štěstí, zdraví a úspěchů.

    OdpovědětVymazat
  12. Vendy vím, že se Ti asi moc stýská, ale čas rány zahojí a třeba přijde další milý kamarád a neskutečný věrný přítel, který Tě zahrne stejnou láskou... Přeji Ti klidné a pohodové Vánoce hlavně ve zdraví, pohodě a spokojenosti.

    OdpovědětVymazat
  13. Zatím se nesháním. Jo, brala bych někoho dalšího, vždyť u nás většinou bývali psi tři. Ale zatím to nechávám být, když něco přijde, budu jen ráda, myslím tím dandíka. A když ne, tak se třeba podíváme po útulcích....ale hlavně to chci nechat až jak se vyvine situace s operací ruky....

    OdpovědětVymazat
  14. Přeji Ti klidné a hezké svátky a správný poměr štěstí - zdraví. A k tomu - splnění tajných přání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, pár přání by asi bylo, stejně jako pár snů. A jestli se splní? To ví jen náš osud. Spíš hlavně to zdraví, to už je hodně potřeba...

      Vymazat
  15. Vendy, přeji ti krásný a klidný vánoční čas.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj kočko,
    nebuď smutná.
    Měl s Tebou skvělý život, byla jsi milující panička. To taky nemá každý pejsek (ani člověk).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s ním taky, byl to jedinej chlap kterej mě miloval pro mě samotnou a nikdy nezklamal. ;-)

      Vymazat
  17. Rány čas zhojí, přeji hodně nových radostí alespoň v tom příštím roce. Myšpulín ti vše vynahradí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě že je! To by bylo po tolika letech bez psa děsný .....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....