16 listopadu 2021

V hlavní roli ....

 

.... voda. Ale také odrazy v ní. Zrcadlo
nastavené tváři přírody. Stromům a jejich listoví, modré obloze....
Barvám podzimu, všem jeho krásám. Voda 
živá, voda líně tekoucí a voda nehybná ....

Huťský potok. Můj oblíbený pohled 




Horní rybník Mníšek pod Brdy. Další z mých oblíbených míst kam si chodím jen tak posedět, pozorovat cvrkot nebo se kochat podzimními barvami na protilehlém kopci





Tři pohledy na stejný odraz. Jen jsem hledala to správné místo, kde nebudou překážet, nebo dotvářet záběr větve....









22 komentářů:

  1. Zen Huťský potok mne připomněl že okoli jednoho byvsleho nshonu na hsmt, kolem ktereho jsem chodil v detstvi, a dalsi fotky zas okoli byvslehobtoku Labe (ramenotzv.Stsre Lsbe v Neratovicich Mlekojedech..Leccos je podobne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky zjišťuji, že mi některé lesní partie na Brdech silně připomínají partie u kamaráda pod Novohradskými horami. I ty cesty. A to samé tady, když zajdu do těch bukových partií, tak si zas připadám jak na chatě ;-)

      Vymazat
  2. Nádherné fotky, odrazy stromů, oblohy ve vodě jsou úžasné. Takové pohledy miluji. Ráda pozoruji jak proudí voda v potocích, jak bublá přes kameny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, jen tady u nás málokdy mám možnost fotit na přehradě při tak absolutně klidné hladině. Navíc už tam není ani kousek volné plochy, všechno zarostlo díky nepéči nějakým sajrajtem.... je zajímavé, že většinou ti profíci - krajináři řeknou, že pokud chceš mít fotky s absolutně klidnou hladinou, musíš vyrazit ráno. A já tohle fotila někdy po obědě. A jen jedna fotka má hladinu trochu zčeřenou, jinak všechny jsou absolutní zrcadlo

      Vymazat
  3. Zrcadlení také ráda fotím. je fajn, když je klidná hladina a můžeme si tu krásu nejen vyfotit, ale i užít. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už tady u nás nemám plochu kde bych fotila odrazy, přehrada totálně celá zarostla nějakým sajrajtem takže na ní není ani kousek volné plochy, kde by se něco mohlo zrcadlit. Takže mi zbývají ty rybníky na chatě. Anebo vzít kolo a zajet si tady pár kilometrů k další ploše rybníka. jenže to si říkám už dva roky, že udělám a ještě na to nedošlo....

      Vymazat
  4. Krásné zrcadlení,fotografie jsou výstavní.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No i tady se projevil ne zrovna šťastný výběr techniky....

      Vymazat
  5. Vendy, zdravím. Parádní fotografie s vodou, zrcadlení. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Moc zajímavé fotky. Někdy nevím, kde je nahoře a kde dole. Odrazy vody.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, říkala jsem si že ještě některé fotky otočím, ale pak jsem to nechala jak to je.

      Vymazat
  7. Mám tyhle odrazy, to zrcadlení moc ráda. Krásné fotky!
    Vendy, měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, a když je možnost takhle nádherně klidné hladiny tak se pěkně vyřádím....

      Vymazat
  8. To je až pohádkově krásné. :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Málokdy se podaří natrefit na tak absolutně klidnou vodu...

      Vymazat
  9. Zlato ve vodě. Moc krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem byla docela spokojená s tím co jsem nafotila

      Vymazat
  10. Zrcadlení na vodní hladině také obdivuji, a někdy s vodou působí i lépe než originál než s fádní oblohou.
    Nedávno jsme si zajeli do Třebíče podívat se na židovskou čtvrť, která je jednou z posledním položen našeho seznamu UNESCO, a odtud mám také jeden záběr tohoto druhu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odrazy, a nejen ty ve vodě mám ráda. Ale na ty je odborník Čerf. Tomu to jde náramně

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....