03 listopadu 2021

Nevím jak u vás ....

 


.... ale tady u nás je zataženo. A zimavo. I když
chvíli to ráno vypadalo, že se mlha rozpustí a bude krásný den, ale nějak to nedopadlo. Mlžné fotky jsme tu měli už včera, a tak by to chtělo něco trochu povzbudivého. Takže co třeba takhle žlutá? Optimistická barva která dokáže rozsvítit den i když je zrovna zataženo ....


Podle květů na fotkách zjistíte, že jsou tu fotky z celého roku

















20 komentářů:

  1. Vendy, u nás je stejně. A malá sluníčka na fotkách určitě rozsvítí den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, a tady ještě začalo foukat. Ale mraky to nerozhání...

      Vymazat
  2. Vendy u nás je krásně slunečno. Dokonce mám venku prádlo...Ráno jsem byla na loukách a bylo tam úžasně. Kochala jsem se přírodou i když na mě "štěkal" srnec. Hezky jsi zase fotila květiny žluté barvy. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady to na krásný den vypadalo ráno, jenže než jsme dorazili do Ústí k doktorovi tak tady se zatáhlo a tam svítilo sluníčko. A do teď se to nezlepšilo. O uštěkaných srncích mi ani nemluv. Otravují s tím vždycky v noci....

      Vymazat
  3. Vendy,moc hezké fotografie, žlutá je dobrá. U nás slunečno,ale na zimní bundu 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si to užívej, tady je to na zimní bundu a deštník...

      Vymazat
  4. Krásná žlutá.U nás mlha nebyla,ale zataženo jo.Jinak docela teplo,změna přišla později odpoledne,začalo studeně foukat.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Déšť, zataženo, šedivo. Tak to je dneska u nás. Čili to co tak nemám ráda.

      Vymazat
  5. Žlutá vždy potěší - prostě to je sluníčková barva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano. Ona i ta proklínaná řepka když nesvítí sluníčko krajinu rozzáří....

      Vymazat
  6. Jo, žlutá, ta rozjasní den a dodá optimismu.

    OdpovědětVymazat
  7. Vendy, takové fotky potěší. Hezký žluté, sluníčkové, plné energie. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné fotky. U nás včera krásně celý den. Dobře se myla okna. Mám už všechna, hurá. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kdepak, tady už je ten depresivní zatažený podzim. Navíc i s deštěm....

      Vymazat
  9. Návrat na chvíli do léta vůbec nezaškodil :-).
    Paráda !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Tak on to byl návrat i do jara, protože jsem nasyslila fotky od května do září.

    OdpovědětVymazat
  11. Jejda motýl, kde ten se tu bere? Otužilec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Motýl byl focený v srpnu. Ale je pravdou, že na chatě když jsem zatopila jsem jednoho nebo dva vzbudila a vyletěli ven, a i tady u mě v pokoji se po pár dnech topení najednou začal třepotat. Takže šel taky bydlet ven....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....