07 října 2021

Za okny čím dál ....

 

.... tím rychleji přebírá vládu podzim, a tak
se hodí začít si připomínat uplynulé léto. A jak jinak než v květech. Letních. A co je letnější než modré chrpy a bílý heřmánek? Nafotila jsem je jeden podvečer na chatě ....













A letní brdská krajina 






23 komentářů:

  1. Vendy, krásné fotky plné léta. 👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, nádherné fotografie.
    Jak ráda bych jednou fotila trochu jako ty. Bohužel nemám trpělivost číst návody jak fotit, spíš bych potřebovala někoho, kdy by mi vysvětlil jak na to. Mám to tak odjakživa, abych něco lépe pochopila, musím to vidět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si nic nikde nečetla, a když, tak si z toho stejně nic nepamatuju. A stejně se tam dozvíš jak nastavit čas, clonu, ISO čili technické věci které ovšem můžeš s klidem vynechat jestliže fotíš na automat, jinak je potřebuješ znát když fotíš na plný manuál a to ná taky nefotím ...... ale vidět už musíš sama. Jedině co to chce prostě koukat a fotit, a fotit a fotit a koukat. A mít dobře zaostřeno. Spoustu další "krásy" obstará editor. Ale to vidění zajímavých věcí, to už tě nenaučí žádná příručka, to musíš vidět sama. Stejný problém mám já. Taky potřebuju vidět jak na to, než o tom číst ;-)

      Vymazat
  3. Překrásný návrat do léta!
    Vendy, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Chrpy a heřmánek mám moc ráda a Tvoje fotky jsou báječné. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě lepší je když se k nim přidají i máky. Občas tam taky nějaký byl, ale ty budou mít svou přehlídku jindy....

      Vymazat
  5. Nádherné fotky s vůní léta.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  6. Kouzelné letní zastavení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Takový focení mne vždycky náramně baví ....

      Vymazat
  7. Moc hezké fotografie. Doufám ,že máš i ty podzimní ...Měj se Vendy moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vzhledem k tomu, že mi toho letos kvete minimálně trochu s tou výzvou mám problém.

      Vymazat
  8. Ale slisi jim to spolu, chrpam a heřmánkum

    OdpovědětVymazat
  9. Ty první fotky mi přijdou strašně smutné...

    OdpovědětVymazat
  10. Milé připomenutí léta. Modrobílá kombinace je úchvatná. :)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....