06 října 2021

Rafani ....

 


.... ne, nejde o recenzi na stejnojmenný film,
ale opravdu o rafany, psiska naše i cizí, která jsem si zkoušela fotit. Je pravdou, že těm našim se moc nevěnuji, s Myšpulínem zatím na výstavy nechodíme a asi ani nebudeme, Bobí má své zdravotní problémy a tak už z něj není ten akční pes kvůli kterému vznikl tento blog, a tak je nechávám na pokoji ať si užívají podle svého. Což znamená i pěkně se válet v čemkoli, prospat většinu dne u pánečka v křesle nebo posteli a vypadat jak z útulku. I když se opět blíží doba, kdy budu muset Myšpulína otrimovat. Bobeše už beru mašinkou, tam na kvalitě srsti nezáleží, ale mladej holt se trimovat musí. 
S druhým foťákem a možností ostření na nekonečno starosklíčky jsem si zkoušela i nafotit psí portréty, ovšem klobouk dolů před všemi kdo to dělají a umí. Já bych na to trpělivost neměla, byť Myšpulín, narozdíl od Bobeše, okamžitě 
před foťákem neprchá ....
Myšpulín neprchá, dokonce i zapózuje. Nejlépe když u toho může ležet ...







Ovšem po trimování, nebýt na stole, tak by mizel přede mnou bleskovou rychlostí. A svým kukučem mi dává jasně najevo co si o mě myslí ...



A nejspokojenější je, když se může venku po dešti nebo i za deště protahovat pod keři a válet v mokru ...


Nebo si hrát na zahradní dekoraci



Bobeš dává velmi jasně najevo svou znuděnost mým počínáním. Tohle bylo focení na PF ....
 



Ale jakmile zjistí, že mám v ruce dobrůtku, tak to rychle zpozorní. Letošní fotka na dandie přání k narozeninám.... třináctým


Tuhle borderku vlastní známá a i když je vycepovaná tak nafotit jí byl docela oříšek



Nakonec úlovek nejnovější. Z minulého svátečního prodlouženého víkendu. Potkáváme se od štěněte, ale dnes už je to pan hlídač







26 komentářů:

  1. Vždycky obdivuju, když je skupinka psíků nebo kočiček pohromadě a pózují pro společné foto. Jako u fotografa v ateliéru. Bobeš se sice dívá jinam, ale o to je fotka přirozenější. Pejsek na posledních fotkách vypadá jako soused, co si chce popovídat přes plot, jak stojí vzpřímeně na zadních. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni jsou ti lovečtí psi všichni stejně zvědaví! Ať je to vyžla nebo výmar....jo, ono to je hodně o majitelích, jak dokáží hafany a kočky vycepovat a hlavně zaujmout, aby s tím neměl fotograf práci, vždy to chce součinnost obou. Vím jak to je, když jsem tu chodila fotit sousedce koťata...

      Vymazat
  2. Při přečtení nadpisu jsem čekal partu rafanů z Kačerů z Kačerova. Ale ani tak nejsem zarmoucen. Pejsci jsou pěkní i bez lupičských škrabošek přes oči a pokladnice strýčka Skrblíka je v bezpečí. :-) Rád jsem navštívil některé blogery ze starých dob, které jsem navštívit stihl. A vzhledem k tomu, že se mně nedaří získat opětovnou kontrolu nad mým blogem, abych mohl znovu psát. Přesunu se do ilegality a budu plánovat velkolepý návrat jako hrabě Monte Christo. :-D Rád jsem si početl a zase se někdy stavím. Mám připravené dvě velké rostliny kakostu pro výsadbu k mé zahradní věžičce. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasněěěě! Pořád jsem si říkala koho mě ten lehce ironický způsob psaní připomíná! Jen sázej a navštěvuj!

      Vymazat
    2. To víš, můj způsob kavalírského psaní, poznamenalo mnoho písmáckých bitev. ;-) Kdybych za deset let otevíral zahradní kemp, tak jste zvaní. Ale dřív to nebude. Sazenice jehličnanů zakoupené u lesníka Kotáska měly 50% úhyn. Dnes jsem si zajistil nové mladé s chutí růst. Ale dřív než za těch 10 let nenarostou. Měj se fajn.

      Vymazat
    3. Tak se za deset let budeme těšit!

      Vymazat
  3. Moc hezké fotografie. Pejskové jsou moc krásní. Měj moc hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsou to moji miláčkové. A ti cizí... to jsou prostě taky krasavci

      Vymazat
  4. Teda Vendy,to jsou nádherné fotografie,jako od profesionála.Chlupáči jsou krásní,ten první je jako maltézáček od dcery.Psy mám ráda a i ráda je fotím.Myslím,že bude pózovat se psem i kočka.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naše kočky ty se tedy fotí vcelku rády....

      Vymazat
  5. Vendy, to jsou krásné fotky. 🙂 Pes je nejlepší model. 🙂 Všichni jsou moc krásní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ovšem to jejich focení je lahůdka. ;-)

      Vymazat
    2. To teda je - jsou kouzelní, ale jejich focení chce velkou dávku trpělivosti. 🙂

      Vymazat
  6. Parádní fotky, Vendy! Jsou to frajeři, miláčkové, parťáci...
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Vendy, to jsou hezké fotky. Ty psí oči... Asi to není jednoduché fotit psy, jsou pořád v pohybu... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej! Myšpulín sice vydrží, ale Bobeš zdrhá....

      Vymazat
  8. Krásné fotky psích parťáků.

    OdpovědětVymazat
  9. Ovsem ti psi maji téměř lidsky vyraz..Dandiki ten "pan hlídač"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U dandíků to dělají ty ohromné oči, ale i někteří ostatní dokáží vypadat v různých situacích skoro jako lidé

      Vymazat
  10. Pěkní hafani a dobře vyfocení. Když jsem si zkoušela vyfotit našeho Charlieho, většinou se otočil zadkem, taky si o tom asi myslí své a tak ho mám na desítkách fotek zvěčněného pěkně zezadu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bobeš dovolil focení jen jednomu dandíkářovi a to se na něj i chechtal jak blázen. Přede mnou zdrhal, takže když jsem ho chtěla fotit, jedině s dlouhým sklem a být od něj hodně daleko. :D

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....