09 září 2021

V růžovém tónu ....

 

.... byť u některých květů by se dalo i 
trochu polemizovat jestli to je ještě růžová anebo už fialová. Ale já je prostě beru do růžových. Opět jak se mi tu hromadily jsou z různých časových období a focené různými starosklíčky ....

Prvních šest obrázků je zase ze seznamování s nově zakoupeným tělem







Krom fylokaktusu a jedné mamilárie mi letos vykvetl krásně a mnoha květy aporocactus




Zkoušela jsem fotit i v protisvětle




I tyhle drobné hledíky či co to bylo mi vykvetlo ve směsích. Vlastně jako jedny z úplně prvních




Fotky bíle kvetoucí Rosy multiflory jsem tu už měla mnohokrát, na to, že se mi dost po zahradě množí šípky které konzumují ptáci jsem si už také několikrát posteskla, ale rozhodně jsem nečekala, že se mi tu objeví růžově kvetoucí jedinec... a co hůř, nastal starý známý nerudovský problém Kam s ním...




Krom bílých jednoletých šaterů mi kvetly ve směsích i růžové


Kalifornské sluncovky, nebo také kalifornské máky jsem si koupila jako semínka samostatně, ale nakonec jsem je smíchala s ostatními ve směsích. Ale příště to dělat nebudu, jsou krásné, ale mohutnější rostliny je úplně utlačily. Půjdou vysít jako samostatné krásky


Lantana je barevný chameleon. Rozkvétá žlutými květy, ale končí jako růžová



20 komentářů:

  1. Moc hezky jsi fotila. Krásné květy. Echinacea je nejen krásná, ale i léčivá. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vím, že to je žádaná léčivka. Ještě mám bílou ale ta mi nějak živoří. Jestli to je tím jak byl ten záhon utopenej či co, ale letos vyrostly jen tři listy di vejšky deseti centi a tím ton zhaslo. Vloni mi kvetla a normálně rostla... tyhle jsou jinde a tak se jim vcelku daří, pokud je ovšem nesežerou slimejši...

      Vymazat
  2. Krásně jsi naladila na růžovou vlnu.

    OdpovědětVymazat
  3. Růžovo fialovou ráda fotím.
    Pořídila jsi moc krásné fotky květinek.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné!
    Vendy, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Je jedno jestli růžová či fialová, prostě je to kvítečková nádhera

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy, jů to je krásy ! Já jsem růžovka, takže jsem ve svým živlů. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já růžovka nejsem. Ale na zahradě jí mám ráda.

      Vymazat
  7. Moc hezká podívaná. J

    OdpovědětVymazat
  8. Ty sluncovky opravdu vyzařují slunečný svit. A květ chameleon je také pěkná kuriozita.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla ty růžové, ale jsou i bílé a žluté...

      Vymazat
  9. To je příklad barev, které mi notebook a fotomonitor zobrazují úplně odlišně :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. navíc i to jsou barvy s jejichž rozlišením mívají muži problém všeobecně....

      Vymazat
  10. Květinky vždycky potěší a fotografa lákají k hrátkám.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....