16 srpna 2021

Moje oblíbené ....

 


.... okrasné česneky mi letos dělaly radost.
Měla jsem o ně vážné obavy, aby mi v záhonu neshnily, po trojnásobné potopě, ale nakonec se ukázaly cibuloviny odolnějšími než některé trvalky. Jediný který mi letos nekvetl je ten krásně modrý. Za to mi přibyl do škály fialových barev i jeden bílý. Takže se v dalších článcích vrátíme zpátky v čase do doby jara ....
















17 komentářů:

  1. Úžasné, snové fotky.
    Hezké odpoledne, Vendy. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotografie. Moc se mi líbí ty, které zachycují detaily květů.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky
    Hezké dny Vendy

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím Tě Vendy. Moc hezky Ti okrasné česneky vykvetly a krásně jsi je nafotila. Jsi šikovná. Přeji Ti příjemné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, moc je mám ráda, navíc když je necháš usušit, máš i pěknou dekoraci

      Vymazat
  5. Vendy, to je nádhera. Já jsem zrovna koukala na eshop zahradnictví včera na okrasné česneky, jen nevím, jestli do nich mám jít, aby přečkaly moji péči. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že bys je zvládla pěstovat i ty. Zasadíš jednou a víc se nestaráš. Ony se nejen rozrůstají protože se dělí cibulkama, ale i semeny, když je neostříháš včas a vysemení se. Takže starost veškerá žádná. jen je dobré zasadit je mezi vyšší rostliny, protože tak není vidět jak jim brzy žloutnou listy.

      Vymazat
  6. Česneky mám ráda. K jídlu, okrasné i Tvoje na fotkách! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já se nad nimi taky nepohoršuji ;-). Ani v jídle ani na záhoně! :D

      Vymazat
  7. O květech česneku jsem ještě neslyšel, já ho mám spojený hlavně s topinkami a pečenými bramborami. A pak ještě vím o medvědím česneku, ale nevím, jak vypadá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Medvědí česnek má obdobné hvězdicovité květy, jen malé. Tyhle mívají v průměru tak deset centi, některé tedy i víc. Ten největší, který sice letos kvetl ale na novém stanovišti nic moc, měl vloni průměr 40 cm.

      Vymazat
    2. Jo a má ty květy sněhově bílé

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....