06 června 2021

Pampelišky ....

 


.... když kvetly ....







.... a když odkvetly ....




.... a když svítily ....





.... a když se staly tak trochu experimentálním obrazem ....




24 komentářů:

  1. Vendy, pampelišky jsou krásná sluníčka, ale letos jsem je nestihla nafotit. Tobě se to podařilo a máš hezké fotky.
    Přeji prima neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě? Taky jsem je fotila na poslední chvíli, už jsem jich našla na zahradě jen malounko, které kvetly. Už proto, že se mi je dost podařilo vymýtit.

      Vymazat
  2. Pampeliškovým padáčkům v protisvětle se nedá odolat.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky, kvetoucí jsou jako malá sluníčka.

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy, zdravím. Pampelišky mám ráda, sbírám je na sirupy a čaje. Jen by jich tolika nemuselo růst na naší zahradě. Na těch posledních fotkách vypadají jako malé lucerničky, hezké moc. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělávala jsem taky pampeliškový med, dlouhá léta. A před tím i moje mamina. Já se pampelišek vcelku úspěšně zbavila. Takže spíš mám problém najít na zahradě nějaké na focení. To že vypadají jak lucerničky je záměr, dlouho jsem čekala na to, abych to mohla zkusit. Ale chce to spíš volnou louku a správný sklon slunce a pilovat a pilovat. Ještě to není ono.

      Vymazat
  5. Úžasné fotky, Vendy!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy, moc hezké fotky. Ostatně jako vždy. Měj klidný vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  7. Dokážeš i z fotek pampelišek udělat zajímavá díla.Líbí se mi odkvetlé se sluníčkem.
    Měj hezký nový týden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to byl takový pokus o něco co jsem viděla jinde. Jen bych potřebovala za a) volnou louku a za b) ještě to hodně vypilovat.

      Vymazat
  8. Odkvetlé pampelišky - zajímavé, krásné fotky !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odkvetlé pampelišky jsou ještě inspirativnější než kvetoucí!

      Vymazat
  9. Zajímavé záběry ze života pampelišek. Krásné dny Vendy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pampelišky jsou lákavé na focení v každé podobě...

      Vymazat
  10. Pampelišky jsou nádherné ve všech podobách. Já mám nejraději ty odkvetlé a orosené nebo přímo zmáčené deštěm, ty mi přijdou nejzajímavější. Krásné fotky. Jako vždy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě krásnější než odkvetlé pampelišky je odkvetlá Kozí brada. Tedy ona je krásná i rozkvetlá.... ale má to chmýří mnohem větší a pevnější, takže na focení přímo ideál!

      Vymazat
  11. Pampelišky jsou fotogenické. Já se nějak nemůžu sžít se svým novým foťákem. Nějak mi nechce udělat to, co po něm chci. Ale je to se říká často, novější typy a dokonalejší řady nemusí být vždy dokonalé ve všem. Starý foťák už jsem dala Michalovi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co máš za nový foťák? Už bezzrcadlovku nebo zrcadlovku anebo kompakt?

      Vymazat
  12. Pampelišky jsou pěkné na louce, ale horší je to na zahrádce.
    Poslední fotky mají až strašidelnou atmosféru :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je na zahrádce velmi úspěšně likviduju a vcelku se daří. Těch pár co se objeví v trávě si nechám na focení....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....