07 června 2021

Bíle ....

 


.... se vrátíme v čase. Zatímco venku vládne sluníčko,
teploty opatrně stoupají nad dvacet stupňů, máme zprovozněný už i bazén, tady se podíváme zpátky do doby když začínaly kvést a kvetly jabloně. No, nestihla jsem ovšem tu velkou ořezat od vlků, příští rok toho zas bude až nad hlavu, ale doufám, že mi už brzy dorazí objednaný, sice velikostí ne úplně velký, za to pomocí obrovský pomocník. Aku ruční řetězová pilka. Na tohle to bude přímo ideál! Konec pižlání a balancování na koncích větví, a hlavně bolesti ruky, než mě jí, snad, někdy zbaví plánovaná operace. Počítám, že se bude dát využít i na jiné věci, kutilské.
Trochu jsem tedy odbočila ze sféry krásna, do sféry technična, takže teď ale už zpět ....

Všechno je samozřejmě focené starosklíčky. Sice už nevím co kterým, ale to si myslím není vůbec důležité











V ZOO jsem nefotila jenom zvířátka, občas se objevil i nějaký zajímavý květ. Tenhle vypadající jak obr květ jabloně třeba patří kdouli. Mimochodem vážně to je velmi pohledný keř ...


A tady jsme zas u trochu jiné hortenzie než na jaké jste asi zvyklí 



17 komentářů:

  1. Krásné květy, bílá představuje nevinnost.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké květy. Já teď chodím fotit do luk. Jen motýlků jsem viděla jen pár a to chodím po ránu, kdy nejsou tak aktivní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebyla jsem na procházce už hodně dlouho, spíš jen furt makám na zahradě a pak, utahaná valím do práce, a z ní, utahaná rovnou vlezu do pelechu se sklínkou vína abych se trochu dala do kupy. Až se ohřeje bazén, bude to s mezizastávkou v něm :D

      Vymazat
  3. Zrovna včera jsem achala nad bílými a růžovými konvalinkami v zámeckém parku, to by byl pro tebe materiál! 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, já mám konvalinek už jen pár a povětšinou mi je skonzumují slimejši. Abych si je mohla v klidu fotit, musela bych dovalit na chatě do lesa, tam je pár míst kde kvetou....

      Vymazat
  4. Nádherné květy.Bílá a zelená,krásná kombinace,kterou mám ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ve vazbách moc. Je taková chladivá, lehká...

      Vymazat
  5. Kdo by nemiloval tohle jarní kvetení - krásné fotky!
    Vendy, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty první nesmělé květy jabloní nebo třešní lehce vykouknou a najednou je druhý den strom jak velká porce cukrové vaty....

      Vymazat
  6. Velmi krásné! Taky mě to lákalo fotit květy znovu a znovu, jsou opravdu překrásné, škoda, že to tak rychle odkvete. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. něco se drží dlouho, něco je hned fuč. Proto se v tom tak vyžívám! ;-)

      Vymazat
  7. Ahoj o dlhej pauze,
    co je prosim ta ocakavana "retezova pilka"? Nemas z toho foto? To by mma strasne zaujimalo, lebo pilit uz moc nemozem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí představím, neboj. No krátce, je to klasická řetězová pila, ale v malém, ručním provedení. Má asi 10 palců dlouhou lištu a je na baterii. Vážit může tak půl kila? A dělá se s ní fajn. V pohodě přeřízne bez námahy větev o průměru osm devět centi, a myslím, že zvládne i silnější. pro mě je to ideální nástroj.

      Vymazat
  8. Moc krásné fotky. Závidím ti že můžeš vyběhnout kdykoliv na zahradu a fotit. No člověk nemůže chtít všechno, někteří tu zahrádku nemají vůbec. 🙂

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky nalévajících se pupenců.
    Elektrické pilky bych se bál, s nemotorovou a nůžkami je vše složitější, ale nemusím se obávat amputace prstů či ruky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se těhle věciček nebojím, docela si s nimi rozumím. A když nejseš úplně levej, tak by se ti nic stát nemělo. ;-)

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....