05 února 2021

Voda a mráz podruhé ....

 

.... protože takovou úrodu už jsem tu
neměla šanci dlouho fotit. Nebyly tak mrazivé podmínky, jaké vládly po dlouhé době minulý týden a víkend. Jen občas se tu a tam nějaký  ledounek ukázal, ale nic moc to nebylo. Tentokrát jsem jich ale nasbírala na velmi krátkém úseku potoka solidní množství. A to jsem nešla až úplně k přehradě, kde bych asi měla velké množství
 inspirací ....










26 komentářů:

  1. Jéžiš, to je krásný! :O

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, já letos žádné nepotkala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Fakt hezké. Mně tohle uniká.....:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nebýt toho, že svítilo sluníčko a já si potřebovala vyvětrat hlavu tak bych to taky neměla nafocený....

      Vymazat
  4. Vendy, to je krása, až se tají dech. 👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  5. Wau to je nádhera.Úžasné záběry Vendy. Z💙

    OdpovědětVymazat
  6. Dvojka mi připomíná plachetnice v bouři.

    OdpovědětVymazat
  7. Když jsem bydlel "na potoce", podobné obrázky jsem vídal ale nefotil. A teď bych fotil, ale nevídám je :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tak bývá... taky jsem spoustu věcí neměla šanci (z dnešního hlediska kdy bloguju) nafotit.

      Vymazat
  8. Ty ses snad vrátila z polárního kruhu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dej pokoj! Jo, můj kamarád ze Slivence říká všemu od Říčan směrem sem a dál Balkán! A tam taky moc často nemrzne....tohle je po dlouhé době výjímka.

      Vymazat
  9. Vendy, to je nádhera. Já jsem už dlouho takovou ledovou krásu neviděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ani tady dlouho nebyla. nebyly takové mrazy po více dní aby se stačilo tolik ledounů vytvořit.

      Vymazat
  10. Jo mráz dokáže opravdu až "krasové" jevy.. Vzpomínám na krapniky na skalách u trati z Prahy do Berouna... A v Prokopskem údolí... Ale ony stačí i skromnější..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, v Prokopáku jsme v zimě ani jednou nebyli a to jsme nad ním šest let bydleli. Chodili jsme tam jen v létě. Anebo jen dolů k Řeporyjím a okolo.

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Nemáš vůbec zač! jsem ráda, že se moje výpravy do ledové říše líbí.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....