20 února 2021

Než se dostaneme ....

 


.... k detailům, ještě jednou se porozhlédneme
po stromech. Ty prostě hrály v přírodě prim a nahoře na kopci nad vsí se stále ještě krásně držela na nich námraza, i když vlastně celou dobu byl vzduch plný jiskření z toho jak ze stromů pod slunečními paprsky odpadávala. Jen mne mrzelo, že to jiskření se nedalo zachytit ....








Pokus o zachycení třpytu padající námrazy. Velmi, velmi neuspokojivý






A od příště se už budeme věnovat jen detailům ...



24 komentářů:

  1. Vendy, krásná zimní procházka, prozářená sluncem. 👍👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byla, už dlouho jsem si to tak neužila...

      Vymazat
  2. Tak skoro takto to teď vypadá u nás. Mlha namrzá na stromech... Pěkné snímky, dala sis s nimi práci ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle bylo právě po mlžné mrazivé noci.

      Vymazat
  3. Je tam takové liduprázdno, že se nebojíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, nebojím a vyhovuje mi to. Když jdu fotit přírodu lidi k tomu nepotřebuju, ti spíš vadí. Když jdu fotit street tak tam zas ty lidi potřebuju. Každé focení má něco co potřebuje nebo ne.

      Vymazat
  4. Super zimní fotky ;)
    Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taková zima by mne bavila. Sluníčko a mráz co kouzlí. A musela by být každý den. Ale to co je tu většinou během zimních měsíců mne spíš silně vadí a štve. Jsem prostě na sluneční baterky a když nemůžu dobíjet, je to na nervy...

      Vymazat
  5. Vendy, krásné fotky. Na Tvých fotkách je krásně vidět, jak se sníh třpytí. Krása.

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé, u vás je ještě tolik sněhu????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo. V pondělí. Teď už je to skoro všechno bohudík pryč.

      Vymazat
  7. Až si říkám, kde se objeví Mrazík. Krása. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikdo se neobjevil, byla jsem široko daleko sama...

      Vymazat
  8. Pamatuji si, jak jsem v dětství fotila sníh a byla strašně zklamaná, že nejsou na fotkách vidět ty krásné diamanty, jiskření. Dodnes mě tenhle jev fascinuje :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Copak na tom ležícím sněhu se to kolikrát i zadaří, když máš malou hloubku ostrosti a fotíš nějaký detail, ale to jiskření ve vzduchu, kdy stále buď padá prašan ( i tenhle jev se stává, že svítí sluníčko a přitom sněží) nebo když byl vzduch plný té padající námrazy. To je problém!

      Vymazat
  9. Tenhle zimní třpyt skutečně miluju!
    Vendy, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, jen ještě se naučit ho zachytit!

      Vymazat
  10. Skleněné stromy, paráda. Fotila jsem tohle jen jednou a už hodně dávno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle nebyly skleněné stromy, tyhle byly chlupaťoučké. Skleněné tu nebyly od kalamity před pár lety kdy zamrzla skoro celá republika, nejezdily ani vlaky a já zůstala o něco déle v Praze, protože jsem se nemohla dostat vlakem domů. To byly opravdu skleněné, obalené ledem.

      Vymazat
  11. Nádhera. Zimní pohádka a to doslova. Jak z Mrazíka, nebo z Popelky, té tříoříškové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až na to, že té tříoříškové Popelce ten sníh museli dělat co natáčeli v Německu umělej z nějakých rybích fabrik, který nechutně smrděl rybinou. To jsem se dozvěděla na Moritzburgu.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....