21 února 2021

Jak už jsem avizovala...

 


.... na konci minulého článku, další fotky 
které jsem nafotila na pondělní pohádkové procházce budou už jen o detailech. A že jich, různých, je fakt hodně. Nejdřív přijdou na řadu detaily trochu z větší dálky a nakonec ty, které jsem fotila starosklíčkem s mezikroužkem. Už mnohokrát jsem tu měla fotky sušin, ať na podzim, nebo v zimě bez sněhu, ale i několikrát, když se zadařilo, i krásně se sněhem. A tentokrát se zadařilo extrémně. Kvůli těmhle fotkám jsem na chvilku  s plevelem, jakým jsou miříkovité i smířená. No vlastně, mě vadí jen na zahradě, v přírodě jsou krásné i těmi bílými okolíky květů od jara do podzimu ....










30 komentářů:

  1. Vendy krásná vzpomínka na letošní zimu, teď už u nás zase bláto - i na podmáčených loukách. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bláto začíná být jen na povrchu, jinak je to ještě docela zmrzlé

      Vymazat
  2. Moc se mi líbí 3. a poslední. To jiskření sněhu je super a mně se nikdy tak zřetelné nepovede.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No protože ta poslední fotka má staženou expozici aby byla tmavší, tak potom to jiskření v bokehu vynikne. Jinak taky moc vidět nebylo.

      Vymazat
  3. Krásné fotografie,chomáčky sněhu jsou úžasné.Těším se na další

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to na těhle sušinách vždycky udělá něco pohledného. Ať už sníh, nebo námraza.

      Vymazat
  4. Takové chomáčkové fotky mám moc ráda.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. No, co udělá posun expozice do mínusu při práci v editoru ...

      Vymazat
  6. Ty chumáčky sněhu jsou krásné. Poslední fotka se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I když vypadá trochu spíš jak focená za úplňku, než za sluníčka...

      Vymazat
  7. Krásné jsou všechny, ale ta poslední, tam jsou ty moje "diamanty", ta je super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam se to po ztmavení té fotky podařilo....

      Vymazat
  8. Jsou krásné, vidím je na stěně.
    Hezkou neděli. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není problém. Teď si kupovala jedna blogerka čtyři fotky. Snažím se to nafotit tak, aby si ten kdo ty fotky vidí na té zdi představoval.

      Vymazat
  9. Nemám slov!
    Vendy, děkuji za tu krásnu! Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Vendy, krásné zimní fotky. 👍👍👍 Sněhové bambulky na okolících miříkovitých rostlin mi připomínají bavlnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě to připomnělo jak jsme dělali na vánočním stromku jako sníh z vaty...

      Vymazat
  11. Všichni chválí tvou tvorbu, ještě začneš zimu milovat !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi takhle... kdyby byla zima taková, jaká byla to pondělí, tak bych jí měla ráda. Sluníčko, sníh, mrazík.... proč ne. Ale ten šedivej hnus co tu většinou je prostě ignoruju a nemám ho ráda. Jenže bohužel počasí neporučíme.

      Vymazat
  12. Moc hezky se na to dívá, ... u nás už jen bláto. :o)
    Vendy, měj krásný týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však i tady už je po sněhu. Už se těším na teplo, tenhle týden ale bude šeredně. Zataženo šedivo. Ty dva tři dny sluníčka byly strašně málo....

      Vymazat
  13. Překrásná jiskřivá nádhera. Fakt, ta bělost sněhu je přímo pohádková. Detaily - křehké. Kombinace bílé a modré - vždycky ohromná. Povedly se ti krásné snímečky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, dokonce i já jsem byla spokojená, a to je co říct!

      Vymazat
  14. Jako vatové chomáčky, krásné

    OdpovědětVymazat
  15. Z podhledu větvička vypadá jako obrovitý stožár :).

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....