22 února 2021

Miříci podruhé ...

 


.... a ne naposledy. Když jsem je fotila, připomněly
mi ty chomáčky sněhu na nich jak jsme na vánočním stromku dělávali "sníh" pomocí vaty. Určitě to znáte, rejdilo se vatou po jehličí a ona se po větvičkách v takových chomáčcích zachycovala. A bylo "nasněženo". Naštěstí v tomto případě to byl sníh pravý a sušinám moc slušel ....










20 komentářů:

  1. Jsou krásný, vypadají jako přerostlé sněhové vločky :).

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, nádherné fotky.👍👍 Ty bodlinky na suchých okolících jsou nádherné.
    U nás už je jaro, zmizel i poslední sníh v místech, kde byla hromada vyházeného od vjezdu do garáže.
    Zima možná ještě neřekla poslední slovo. Loni mi na přelomu března a dubna pomrzly hortenzie a další kytky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady taky už je jen pár míst na zahradě kde je. Jsem ráda, že to odtálo bez deště, zas by mi plavala zahrada. Taky si myslím, že hned asi jaro nebude, i když už je březen za humny....

      Vymazat
  3. Miříkovitým sníh sluší.

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné fotky. Ty chomáčky mi zase připomněly chomáčky bavlny.

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, zase máš tak nádherné fotografie. Marie

    OdpovědětVymazat
  6. Na detaily jsem se hodně těšila a nezklamaly mě. Až mě píchlo u srdce, nadšením a taky závistí, ale takovou tou laskavou a dobrosrdečnou, při které si člověk přeje taky něco tak úžasného vyfotit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to ještě nejsou detaily nejdetailnější. Ono se mi to moc často nepoštěstí něco takového nafotit. Teď zrovna mi fb připomněl podobné a ještě mnohem lepší fotky z doby před osmi lety. mezi tím jsem něco podobného nafotila asi tak dvakrát. A před tím než jsem začala fotit tu taky taková příhodná konstelace počasí byla jen asi čtyřikrát.

      Vymazat
  7. Překrásné všechny.Zima a mráz jsou fotogenické.Teď budeme fotit tak kapky.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona taková konstelace počasí nebývá moc častá, já jí tu zažila za celých 30 let co tu bydlíme jen asi čtyřikrát. Buď je mráz, a nic nebo mlhy a nemrzne. O sluníčku v zimě ani nemluvím, to je dost vzácný zboží.

      Vymazat
  8. Vendy, to je taková krása!
    Děkuji a přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Jako když chmýří položíš na třpytivý podnos... Krásná podívaná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to připadá jak kdyby to mělo takovou ledovou srst

      Vymazat
  10. Sníh na větvičkách je jemný jako pápěří.

    OdpovědětVymazat
  11. Mě to spíš připomínalo jemňoulinkou srst angorských králíků

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....