23 února 2021

A miříci potřetí ...



.... a ve větších detailech naposledy. Takže si můžete
oddychnout. Ještě nějaká ta námraza na větvích a nějaký ten detail s mezikroužkem a máte pokoj. Což bude asi tak v sobotu...
A já pak, pokud něco nenafotím budu mít taky pokoj. Vyprázdním si tak archív, a zatím tedy nic moc zajímavého co by se dalo fotit mě nenapadá ....







Tyhle dvě fotografie jsem si nechala na konec jako ukázku toho, co udělá takové malé přidřepnutí. Zatímco ta první je focená face to face, tedy ze stejné výšky mého objektivu s výškou stráně ...


... u druhé jsem si pod stráň trochu dřepla, takže jsem fotila z podhledu ...



 

24 komentářů:

  1. A každá ta fotka z jiné pozice fotografa a jeho foťáku je hezká po svém.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Krása, ta poslední se mi taky líbí víc. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záběr stejný, ale jediným pohybem se úplně změní jeho nálada.

      Vymazat
  3. Vendy, do třetice a opět krásné fotky.👍👍 Ta z podhledu je boží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, dala jsem to pro příklad a tak trochu návod, co dokáže jen malý pohyb jiným směrem. Ať už doprava, doleva nebo dolů....

      Vymazat
  4. Bílá a modrá - typicky řecké barvy :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jen jim chybí ta řecká teplota! A popravdě .... tu bych brala mnohem raději a fotila ty krásné bílomodré domečky v objetí zelených olivovníků. Protože by mi tam bylo TEPLO!!!!!

      Vymazat
  5. Vydařená podívaná, tleskám a vůbec to není studené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No studeno bylo docela mě, když jsem to fotila.... na tom kopci přeci jen bylo o dost studeněji než dole, navíc tam pořád táhnul ledovej průvan. Ale to vždycky, jinak bych tam nechodila lovit námrazu. Jinde většinou není, ale tam stoprocentně.

      Vymazat
  6. Nádherná podívaná. Asi ksem totálně zblblá, ale ta poslední fotka mi připomíná virus covid 19....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono to opravdu vypadá tak trochu jako nějaké viry v hóóódně velkém zvětšení! ;-)

      Vymazat
  7. Krásné, krásné , krásné. M.

    OdpovědětVymazat
  8. Je to tak krásné, že klidně i počtvrté...
    Vendy, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Neuvěřitelné. Nádherná podívaná. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jo jo bílé nsdeleni letos naštěstí přišlo jen předvést módní přehlídku a pak hned zmizelo.. Pěkně fotky..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice bylo chvíli, ale i tak mne docela štvalo. Kdyby bylo aspoň víc dnů takových se sluníčkem, ale bylo to furt zataženu a depresivnu.

      Vymazat
  11. Sníh i z obyčejných travin a keřů umí vykouzlit krásné scenérie.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....