19 února 2021

Zimní pohádkovou Litomyšl ...

 


.... jste viděli, a tak se mrkneme na to, jak to
 vypadalo tady u nás na vsi. Tedy, pohádkově taky, ale zas jinak. A já, věčný popírač a nepřítel zimy jsem před tou krásou tála a jihla a áchala a nemohla se toho pohledu nabažit. Možná že kdyby každá zima byla taková, tak bych se s ní smířila a možná jí i měla dokonce ráda. Jenže bohužel, zima tady je většinou nechutně hnusná, šedá a rozblemcaná ....


Už na prvních fotkách je vidět, že jsem vyrazila opravdu za minutu dvanáct, protože tady dole byly stromy ze strany kam svítilo sluníčko už odtáté, zatímco na opačné se ještě námraza držela. Takže jsem musela za hezčími stále výš na kopec, kde jsem čekala, že tam určitě nafotím i nějaké detaily s námrazou. Nakonec jich bylo skoro sto...















22 komentářů:

  1. Bílé břízy, bílá námraza a modré nebe - to k sobě neskutečně pasuje.

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, ty ojíněné stromy jsou nádherné. 👍👍👍 Teď tu pro změnu áchám já.
    U nás už je vyloženě jaro, dnes jsem fotila sněženky už v plném květu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tady ještě furt je sníh, i když tedy hodně odtálo, ale zas v noci pořád mrzne, tak to jde pomalu. Za což jsem ráda, protože doufám, že mi zas nebude plavat půlka zahrady. Na sněženky si tady počkám ještě hodně dlouho. Mě kvetou s hodně velkým zpožděním.

      Vymazat
  3. Úžasná kombinace ojíněných stromů a nádherně modré oblohy. Já áchala v neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné fotky, ta kombinace modré a bílé je nádherná.
    Vendy, měj hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta je vždycky krásná. Ať to jsou zajímavé mraky na modré obloze, nebo zasněžené či zamrzlé stromy ...

      Vymazat
  5. Vendy, opět krása. U nás už teda tato krása mizí a vše taje. Měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však tady taky, a když jsem se po hodině vrátila z kopce dolů, tady už na stromech ani na keřích z té nádhery nebylo nic.

      Vymazat
  6. To čisté nebe a zářivá bílá - to je naprosto úžasná podívaná. Děkuji za tu krásu, Vendy.
    Přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to nádherná víc jak hodinová fotovýprava já si to tedy užívala na plný pecky.

      Vymazat
  7. Takovou zimu bych si přála pořád.Teď nastává to nejhorší,když všechno taje,ale je to s příslibem jara.
    Fotografie jsou úžasné.
    Přeji hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě by stačila tak dva tři dny. Pak už by zas mohlo být jaro....;-)

      Vymazat
  8. Jak kdyby dědeček Mrazíček zamával svojí berlou :-).
    Parádní fotečky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On evidentně v noci s ní mával velice velmi! Jinak by ráno nečekala na člověka taková krása.

      Vymazat
  9. Pěkné to je, ale radši bych už pohádku máje.

    OdpovědětVymazat
  10. Mně to připadá jako vystřelená raketa při ohňostroji!!!

    OdpovědětVymazat
  11. To je prostě nádhera. Nemám slov.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....