10 února 2021

Nejen já .....

 

.... už nutně potřebuju kadeřnici, protože 
původní střih už mám přerostlý, takže jsem rezignovala na foukání něčeho co připomíná účes a nechávám vlasy jejich přírodní volnosti a vlnitosti. Ovšem občas si připadám jak hlava Medúzy. Kadeřnici by evidentně potřebovali i tihle ledounci ....









18 komentářů:

  1. Ne,ne, žádný kadeřník - jsou to ledové krajky. :-)
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni na rozdíl ode mne to opravdu nepotřebují...

      Vymazat
  2. Ledounci jsou krásně rozčepýření.
    I já bych potřebovala kadeřnici. Doma nosím sponky, aby mi ofina nepadala do očí, už jsem přemýšlela, že si ji zastřihnu. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tím, že to teď nenatahuju tak ofina ještě moc nepřekáží.

      Vymazat
  3. Je to nádhera a s tvým účesem to jistě taky není tak tragické!
    Vendy, měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak občas mám chuť se hlásit Haló, tady medúza!

      Vymazat
  4. Vendy, opět nádherné fotky. 👍👍 Kadeřníka bych na ty ledové krasavce neposílala.
    Já dnes konstatovala, že si budu muset obarvit hlavu. Ty odrosty jsou už hrozné. Teď je můžu ještě kamuflovat čepicí, ale až se oteplí ... Ze svého přerostlého mikáda už dělám culík. 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odbarvování nechávám už na odbornících. Nějak to přežiju.

      Vymazat
  5. Námraza je nádherná,byla by škoda ji upravovat.
    Já se díky covidu naučila stříhat podle videa na Youtube a nikdy jsem tak s účesem spokojená nebyla.Nosím roky mikádo,vepředu vždy zkrátím špičky a vzadu to mám ráda prostříhané.Nastavím zrcadla a jedu.Mám v tom praxi,poprvé jsem se ostříhala v mateřské školce.Když jsem byla na zubním,tak pani v čekárně vyzvídala,kam chodím ke kadeřnici,když mám tak perfektní hlavu.Koukala na mě nedůvěřivě,myslela si,že chodím někde načerno.Ale,jak kadeřnictví otevřou,tak k té svoji půjdu.
    Vendy,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to klobouk dolů! Já jediný zásah do vlasů který jsem dělala doma bylo barvení. A i to teď prostě nechávám na profících. Vím že mi při odbarvování odrostů chytá ta nehezká kačátkovská žlutá a tak jí musím krotit další barvou. Kadeřnice to zvládá líp a míň škodlivě pro vlasy. Tak to nechávám být a doufám že otevřou brzy.

      Vymazat
  6. Krásně fousaté fotky, tako strnisko :)

    OdpovědětVymazat
  7. Námraza je uměleckým dílem, i na skle vypadá pěkně, na skle auta však už tolik nepotěší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věru ne. Tohodle je zatím muž ušetřený, neb heká v křesle bolestí a čeká až mu srostou zlámaná žebra. A to snad mezitím už mrazy povolí...

      Vymazat
  8. Sluníčko je učeše☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možné to je, ale spíš bych tipovala že je mráz ještě víc rozvrkočil...

      Vymazat
  9. Kdepak, ledounům by kadeřnice určitě neudělala hezčí účes, než jim ho vytvoří příroda. Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....