07 února 2021

Do třetice ....

 


.... se dnes vrátíme k potoku a jeho ledovým
výtvorům. No když byla po dlouhé době možnost využít je k focení, musela jsem to využít. Ale už jen jeden článek a od ledounů bude asi pro tento rok pokoj ....





Tyhle ledové zvonkohry mne vždycky fascinují







35 komentářů:

  1. Na druhé fotce to vypadá, jako kdyby někomu vypadly brýle :).

    OdpovědětVymazat
  2. Je to nádherná podívaná a nebude nikdy nudit. A nyní napadl a ještě napadne sníh a mrzne, tak bude jistě i další příležitost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže já už zase budu chodit do práce i dopoledne a budu ráda když si ty dvě hodiny mezi směnama odpočinu.

      Vymazat
    2. Neboj, nyslím, že ten sníh vydrží dlouho. U nás hlásí sněžení a mrazy i na další týden. Třeba si chvilku najdeš. mně se vůbec nechce ven. Raději se podívám na tu krásu u tebe. :-D

      Vymazat
    3. Pro mne tedy nemusí, klidně může zmizet co nejdřív.

      Vymazat
  3. Vidět se v tom dá mnohé! Pěkné, moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera. Ta čtvrtá fotka je úžasná, takové skleněné ozdobičky nad potokem. :o)
    Vendy, měj fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsou dobré podmínky, tak jich je hodně.

      Vymazat
  5. Nedivím se, že tě fascinuje, je to nádherné, nic takového jsem ještě neviděla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsou příznivé podmínky, je jich tu na potoce spousty

      Vymazat
  6. Každá fotka je něčím zajímavá, něčím jedinečná.
    Krásné !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Stálo to za to, vyfotit tak krásně ledové útvary. M.

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy, krásné ledové detaily. 👍 Úžasné jsou ty zvonečky. 😊👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc jich nebývá k vidění, já je zatím měla možnost fotit dvakrát

      Vymazat
  9. Ty ledové zvonky jsou nádherné. Taková krása se neomrzí.

    OdpovědětVymazat
  10. Já myslím, že ledové království teprve začíná :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, slyšela jsem předpověď. Ale já už teď nebudu mít šanci jít fotit protože zas budu v práci dopoledne i odpoledne a mezitím budu ráda že můžu relaxovat.

      Vymazat
  11. To je nádhera, ty zvonečky jsou super, mám takové na stromeček, ale skleněné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jich pár na stromeček mám, ale nedávám. Jeden jsem odvezla dceři, aby měla svou památeční ozdobu.

      Vymazat
  12. To jsou obrazy z ledu, které samy rostou a nikdo je nesází. Mohla bych si jeden adoptovat? Jedna neví, kdy se může takový obraz z přírody hodit, samozřejmě tě uvedu jako autorku. Už předem děkuji. A přeju ti příjemné relaxace ☺ ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Je neuvěřitelné,co mráz dovede.Je to nádhera.Mrznout má celý týden a snad ještě také něco vyfotím.
    Měj se hezky Vendy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je fakt že mrzne a dost, ale jak jsem koukala na potok, asi nic moc jiného, zajímavějšího se netvoří.

      Vymazat
  14. Nádherné ledové fotky. Mráz je vážně umělec. A ty také, když se ti povedlo to takhle krásně zachytit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ale počítám že u vás na Šumavě bývají i zajímavější pohledy...

      Vymazat
  15. Tak to jsou téměř sklářské výtvory. Místo zhaveo skla studená voda..

    OdpovědětVymazat
  16. Mne nejvíc oslovil snímek druhý odspoda, i když jsou krásné všechny.Ale tam je pro fantazii dost prostoru. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  17. Fantazii se meze nekladou ;-)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....