11 února 2021

Místo ledu ....

 


.... déšť. I tak to tady vypadalo. Tedy včera i dnes 
(výjímečně se u nás kalamita nekonala) sice sněží, což zrovna už moc nevítám, nicméně s tím ani nic neudělám. Ale mezi minulým sněžením a tím nynějším byla dešťová vsuvka která právě zapříčinila to, že jsem měla zas na zahradě jezírko. Tak jsem pro změnu zas fotila místo ledových kapek kapky dešťové ....






Či a či a či, oči kočičí







18 komentářů:

  1. Vendy, příroda dokáže kouzlit a i obyčejné dešťové kapky vypadají jako malé drahokamy. Zachytila jsi to pomíjivé kouzlo parádně. 👍👍👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě spíš baví hledat takové, kde se něco zrcadlí. Ani nemusí vypadat jako drahokam. Ale když svítí sluníčko (což nesvítilo) tak to je taky paráda.

      Vymazat
  2. Krásné kapičkové fotografie. Zase jsi kouzlila. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvost, jako diamanty.
    Hlásím na zahradě metr sněhu, tak dobrých 40 let tu něco takového nebylo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by mě švihlo, nesnáším ten bílej sajrajt ani v deseti centimetrech, natož v metru!

      Vymazat
  4. Tyhle kapky dřív než spadnou, stačí zmrznout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano. druhý den už zase mrzlo, ale po kapkách ani vidu.

      Vymazat
  5. Máš na zahrada spoustu diamantů...
    Měj příjemný den, Vendy. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby bývalo svítilo sluníčko, bylo by to ještě lepší...

      Vymazat
  6. Vendy, opět krása. No u nás je kalamita pořád, to mám za to, že jsem si stěžovala, že není zima bílá. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď tu sice zas sníh je, nicméně žádná kalamita. Každý den chvíli dost intenzivně sněží, ale naštěstí toho moc nepřibývá.

      Vymazat
  7. Voda je neskutečně krásná ve všech skupenstvích. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ovšem pokud ti neprolejzá domem nebo nezaplavuje zahradu. ;-)

      Vymazat
  8. Ty poslední fotky jsou jako nějaká nádherná souprva šperků. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vidíš, u nás už přes týden mrzne a od úterý "něžně "sněží. Vločky se lehce vznáší a jen trochu zakryjí sníh, který začíná být špinavý-, od soli, od popela. Krásná zima. A krásné tvoje fotky. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tady taky, pršelo jen půl dne. Pak zas začalo mrznout a sněžit. A to trvá pořád. Ale díky tomu novému sněhu jsem na střešních oknech zaznamenala ten saharský spad písku. Tedy krom toho, že tu v ten den bylo i takové žluté světlo když bylo zataženo. Ale neměli jsme tu ten sníh tak oranžový nebo žlutý jak jinde.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....