10 ledna 2021

Ze včera od konce ....

 


.... byť to nebývá mým zvykem se podíváme na fotky
z procházky. Nevím proč mám tu úchylku držet se zuby nehty časové osy, ať už výletů, vycházek nebo i delších pobytů jinde než doma. Ono je to asi úplně všem šumák, jestli jsem tyhle fotky nafotila na začátku nebo na konci. Jen já z toho mám nějakej blbej pocit či mě neposloupnost nějak irituje. Vyrazila jsem konečně ven, v duchu žehnajíc počasí, že mne tak trochu vyslyšelo a že začalo malounko přimrzat, čímž sníh vydržel až do víkendu, kdy jsem konečně mohla v klidu vylézt. Sice bylo krásně bílo i na stromech ( v co jsem doufala že vydrží) nicméně tomu chyběla ona lehkost a načechranost cukrové vaty prvního sněhu po noci chumelení. A sluníčko. To chybí moc. Což zas je pro focení přece jen o trochu lepší, protože fotit se sluníčkem na sněhu si říká o hromadu přepalů na fotkách. Holt platí něco za něco. Nejsou přepaly, ale je šedivo. Stejně jak při mé předsilvestrovské procházce, i včera jsem potkávala spoustu lidí a stále se mi někdo motal v záběru. Než mi zmizeli v daném místě jedni, než jsem si vybrala kompozici, už tam byli další. Nakonec jsem je prostě musela vždycky do snímku nějak zakomponovat.
Chtěla jsem vědět co dělají vydrýsci, ale přehrada je zamrzlá a navíc tam bobovala nějaká rodinka a při tom jeku se asi vydrýsci raději schovali. Ještě že není zamrzlá natolik, aby se na ní bruslilo, ty by bylo ještě horší ....

Když jsem minule přišla na tohle hospodářstvíčko, byla jsem hodně překvapená. Včera jsem už šla cíleně s tím, že si obyvatele nafotím...


Tahle ovce je evidentně kápo celého osazenstva. Neustále mne pozorovala ....




.... ať jsem se hnula ....



... kam jsem se hnula ...


Od minula chybělo hejno krůt, ty asi byly zalezlé v boudičce. Když jdu směrem co včera, nebo když je tu Bobule, neopomenu se zastavit u jednoho domu, kde jsou tihle dva koníci. Jen mne štve, že pokaždé ten grošák je takhle zaprasený. Vím a vidím to u kamaráda, že je problém zrovna tyhle bělásky udržet čisté, ale nějak mi přijde, že je tak špinavý i když je hezky. 



Ale mají vánočně osvícený i přístřešek ....



33 komentářů:

  1. Hezký cíl procházky. Ta ovčí ředitelka je super :o)
    Vendy, měj příjemný zbytek neděle, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je pravda. Tváří se nadmíru důležitě. jako ředitelka zeměkoule...

      Vymazat
  2. Ten grošák má na těle moc zajímavé výtvarné struktury, které by zasloužily fotku zblízka :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo. Jenže ono to je u rodinného domu a tak se mi moc nechtělo jít blíž, aby na mě někdo nevyběhnul a neseřval mě. třeba se zadaří, anebo jestli někdo vyběhne, poprosím o dovolení chodit si občas koníka vyfotit.

      Vymazat
  3. Hezky jsi zadokumentovala vycházku. Věřím, že Bobulce se zvířátka moc líbí a ráda Tě tam doprovází. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tyhle ještě neviděla, ale na koníky nebo kozu Vlastu chodí ráda.

      Vymazat
  4. ovce jsou modelky....ty to pózování mají prostě v krvi....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo,jo...jsou děsně zvědavý kdo se zastavil. Co kdyby měl něco dobrého k snědku?

      Vymazat
  5. Vendy, také se snažím zuby nehty držet časové osy, hlavně kvůli sobě, ale občas něco přeskočím. Hezké zastavení na konci a těším se i na začátek. :o)
    Přeji pohodový týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že nejsem sama takovej cvok, jak jsem si myslela! taky dobrý zjištění ;-)

      Vymazat
  6. Také se snaží dodržet časovou posloupnost fotek. Ty z Tvojí procházky jsou moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  7. Jeeej, tie fotky sú úžasné! Ako ťa všetci sledujú 😄

    Taktiež mám tú diagnózu, že všetko musí po sebe ísť postupne, ale občas to poruším. To je ako s písaním deníku 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou šíleně zvědaví, takže nejen že člověk čučí na ně, ale i oni se přijdou na člověka podívat. Takže na sebe čučíte navzájem ;-) :D. Já sice deník nikdy nepsala, tedy ten klasický Můj milý deníčku, ale blog je vlastně takový fotodeník. A tak mám ráda všechno pěkně postupně....

      Vymazat
  8. Vendy, krásnou procházku si měla. Co se týká časové osy, i já se chovám naprosto stejně. I k reportážím jsem dávala vždy fotky podle časové posloupnosti a někdy i na sebe navazovaly a měly příběh. Pak je zveřejnily v deníku stejně podle svého, což mě někdy rozčilovalo. Měj pěkný nový týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u reportáží k tisku by to mělo být asi samozřejmostí, tam opravdu většinou jde o příběh a popřeházet je, není zrovna žádoucí...

      Vymazat
  9. Krásný,téměř zoo koutek.Ovce se fotí dobře,většinou pozorují a ani se nehnou.
    Vendy,měj hezký začátek týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ovce i kozy, a ty obzvlášť, jsou nesmírně zvědavé, takže když se u nich zastavíš, tedy spíš u plotu, tak se jdou hned podívat a čučej na tebe....

      Vymazat
  10. Taková procházka s možností zastavení se u zvířat je fajn.Je vidět, že jsi je nijak svým okukováním nerozhodila :-).
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě ne, protože jsou u dost frekventované cesty....

      Vymazat
  11. Malá fotografická zoo..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu mi to připomíná hospodářství mého kamaráda na jihu Čech. kdy jsou lidé v ohradě a zvířata okolo nich. Tedy chata a část zahrady je za plotem i s obyvateli....

      Vymazat
  12. Vždy si říkám, jak zvířata mohou celý rok být v jednom "oblečení", třeba ta slepice.

    Ale ten pocit, že fotky by měly odrážet aktuální roční dobu, mám také. I když i v naší mrazivé zimě, je možné se slunit na Maledivách :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Copak aktuální dobu, ale já to mám tak, že i to, v jakém pořadí vznikaly. Ty Maledivy bych brala všema dvaceti prstama....

      Vymazat
  13. Ti koníci mi přišli jaxi smutní. Jakože z toho sněhu zrovna odvázaní nebyli...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bacha! Oni koně sníh milujou a dokáží v něm řádit hodiny a hodiny.... Spíš jim nesedí bláto a mokro, protože jim můžou onemocnět kopejtka. Ale tady mi vadí to, že je takový pořád chudák špinavý. Třeba proto je smutnej ;-)

      Vymazat
  14. Koníci jsou super. Když jsem byl dítě, tak jsem chtěl být koníčkem. Babička mi říkávala, že bych musel jíst seno, ale mně to nevadilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedna z mých dcer, ještě v předškolním věku, chtěla furt koupit koníka. I řekla jsem jí, že by se nám domů nevešel ( na 51 m2 nás bylo 5 lidí a jedna kočka, ovšem všichni v poho), tož nechť si ho koupí, až bude mít své bydlení. Dcerunce je 36 let - a kůň nikde žádnej... :-)

      Vymazat
    2. Já nechtěla být koníkem, já koníka chtěla každé vánoce pod stromeček... ;-) Nutno dodat, že tam nikdy nebyl. Za což jsem Ježíškovi v duchu velmi spílala...

      Vymazat
  15. Tak to je cestou úplná zoo, byť na domácí zvířata...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mě to připadá jako klasické hospodářství jaké dřív bylo na každé vsi ... i když dnes už to je opravdu pro mnohé lidi exotika větší než ZOO

      Vymazat
  16. Možná si ta ovečka říkala, mít foťák, tak si tu zvědavou paní nafotím a dám na blog.
    Moc pěkné!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....