09 ledna 2021

Sladké šeptání ....

 


Šeptáš mi sladkosti, slaďoučká slovíčka.

Tiše se snášejí na moje víčka.

Jsou to jen drobnosti, ale k mé radosti,

chutnají slaďounce, jak horké kokosky a

hřejí mě na duši jak paprsky ze slunce.

 

 

Šeptám ti sladkosti, ve velké tajnosti.

Slaďounká slovíčka, malé nezbednosti.

létají okolo, milé a veselé....

Snad dožijí v duši tvé do příští neděle...

 

Času je nemnoho, není nám přáno,

jak ráda bych ti je šeptala každičké ráno.

 

Šeptáme sladkosti, já tobě a ty mně,

slaďounká slovíčka.

Padají lehounce na naše víčka a ve svícnu dohořívá bílá svíčka.

Za všechny radosti které si dáváme,

za všechny bolesti, které máme,

za všechny chvilky co hledáme.

Potichu si navzájem šeptáme, ty krásné sladkosti....

 


21 komentářů:

  1. Vendy moc děkuji za písmenkové pohlazení a krásný víkend přeji. Z💙(za celý vánoční čas jsem neměla potřebu sladkého a ejhle teď mne honí mlsná.😊 )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle malá sladkost vznikla už před mnoha lety, a kupodivu ne o vánocích ale v létě. no snad s ní nějak nenabourám nějaké předsevzetí, třeba zhubnout a teď ti nebude kazit morálku .... ;-) :D

      Vymazat
  2. Krásné a něžné verše. Měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné a milé verše.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  4. I já si říkám, že sladkého bylo dost, ale tohle beru!
    Vendy, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tohle je jedna z mála mých optimističtějších básniček která se mi podařila napsat. ;-)

      Vymazat
  5. Všechno bych brala, dokud autorka zcela nevhodně neupozornila na kokosky.
    Od tohoto momentu se má pozornost ubírala úplně jiným směrem ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko, dopřej si při neděli aspoň jednu kokosku - zde je stejně virtuální ☺

      Vymazat
    2. To nemáš po vánocích ještě dost? přece jsem nemohla do té básničky zakomponovat vepřovou se zelím, nebo jitrnice či wienerschnitzel! :D

      Vymazat
  6. Pohlazení po duši, milé a krásné.

    OdpovědětVymazat
  7. Kokosky mám také ráda... taková slaďounká slovíčka by se mi také líbila .-) Krásná básnička.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosky jsem pekla letos po dlouhé době na vánoce. Soutěžily jsme s dcerou která je budeme mít lepší. Kupodivu vyhrála ona ;-). Slaďounká slovíčka už se mi na víčka nesnášejí hodně dlouho, nějak se změnila na ocet, pokud ovšem zazní.

      Vymazat
  8. Vše sladké je jak políbení hořce..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No většinou všechno sladké jednou zhořkne...

      Vymazat
  9. VendyW, nejsi nově zamilovaná?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel ne, už jednou jsem psala, že tyhle básničky, co sem dávám jsou z doby před pěti či šesti lety. Možná i z větší hloubky času.

      Vymazat
  10. Bylo by určitě fajn, kdyby to byla realita, ale myslím, že není.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řeknu to takhle. Bývala to krásná realita!

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....