21 ledna 2021

Voda jakákoli, a hrátky s ní ....

 


.... se nedá prostě vynechat. Protože valná část
procházky vede kolem potoka. Navíc jít s prckem aniž by se s chutí neválel ve sněhu, to prostě není ani myslitelné. A že to je opice, která k tomu donutí všechny kolem to je jasné ....






Vodníček pod čepicí


Zkoušela jsem vločky, byly sice krásné, neslepené a jasně viditelné, ale nazadařilo se tak jak bych si přála. A to ani s mezikroužkem ...



Pod ten keř mámu zatáhla Bobule, když dcera projevila zájem o společné fotky. No a já duše dobrá jí poprosila ať zatahá za větvičky


Ani má nebyla focení ušetřená








38 komentářů:

  1. Úžasné fotky. Vendy, je vidět, jak si všechny holky zimu užíváte. Parádní procházku kolem vody jste si udělaly.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady se většinou vždy jde někde podél potoka nebo říčky. Užívala si to hlavně Bobule. Ta byla k nezastavení...

      Vymazat
  2. Říkáš, že vločky nejsou podle tvých představ, ale mně stejně přijdou úžasné. Moc vám to sluší, z fotek vyzařuje radost a pohoda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně nejsou, nafotila jsem je kdysi naprosto luxusně mým ultrazoomem. Opravdu jak z pod mikroskopu. Od té doby buď nebyl vhodný sníh, nebo se prostě nezadařilo jinak.

      Vymazat
  3. Krásné zimní fotky. J.

    OdpovědětVymazat
  4. Achchla jsem už od první fotky, ale ta radost ze sněhu a z toho, že jste spolu, to je fakt nádhera!
    Vendy, přeji hezký večer a hodně takových dní! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to opravdu super, jsem vždycky za ty chvíle velmi vděčná.

      Vymazat
  5. Krásné fotky, je vidět, že jste si procházku všechny užívaly. A ty vločky jsou kouzelné, takové snové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, vždycky si to užívám když se takhle někam vypravíme...

      Vymazat
  6. Vendy, nádherné fotky a tolik sněhu. Kochala jsem se. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už valem mizí, dneska svítí sluníčko a je hodně teplo.

      Vymazat
  7. Úžasné fotky,jak vody,tak tebe a vnučky.Radost pohledět.
    Přeji hezké dny

    OdpovědětVymazat
  8. Tak obrovská radost se teď vidí jen málokdy. Krásné fotky, vnučka je roztomilá slečna, zdravím a přeji další příjemné dny 😃😃😃

    OdpovědětVymazat
  9. Nespoutaná radost. Sluší vám to všem holky. Pěkné fotky i s potokem. :) U nás už opět vše roztálo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady to mizí taky fofrem, ovšem od neděle by zas mělo začít sněžit. Což mě zrovna nenaplňuje štěstím... Bobule je nesmírně nadšená ze sněhu, dcera jí nemůže dostat vždycky domů. I když teď už taky to je i u nich mokré, špinavé a hnusné.

      Vymazat
  10. U nás už není po sněhu ani stopa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady zatím ještě leží, i když už dost odtálo. Dokonce zítra by mělo pršet ale od neděle už zas bude bambulit.

      Vymazat
  11. Nám tu leží půl metru, ale překvapivě mi to nevadí. Vodníček nemá chybu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak půl metru by mne už přivádělo k šílenství. Mě stačí vždycky těch třicet centi. On je to normálně nějaký pařízek v té vodě, ale tak nějak k němu připlavala větvička a takhle pěkně se zachytila že s těmi ledouny to vytvořilo ručičky a nožičky.

      Vymazat
  12. Ty fotky vloček ve všech úhlech a formách jsou prostě fantastické.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu, ale není to bůhví co. Podařilo se mi je nafotit, mnohem mnohem líp. Jenže akorát jednou a další pokusy už se nevydařily, včetně tohodle...

      Vymazat
  13. Vendy, krásné fotky, zejména malé princezny. 👍💓 Letí to a Bobule roste jako z vody.
    A když jsme u té vody, fotky jsou prostě boží. 👍👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Roste holka, roste....ale co si budem povídat, že?

      Vymazat
  14. Kam na ten sníh chodíš? U nás už je jen ledová krusta.

    Když vidím tu vodu, připomnělo mně to, že teď je hodně v módě otužovaní a internetové deníky jsou plné záběrů celebrit, jak si šly zaplavat a v nejhorším případě se spokojí, že vlezou do díry v ledu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady už během dvou dnů a tří nocí odtál skoro všechen. Jen zas od zítřka či pondělí by měl zas napadat...

      Vymazat
  15. Holčička roste "jak z vody".

    OdpovědětVymazat
  16. Vodní krása ve všech mrazivých podobách. Ta s vločkami je úžasná! A moc se povedly akční fotky s malou, která teda roste jak z vody a už bude velká! Je to moc pěkná holčička.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, utíká to děsně. Už řádí ve školce, a v červnu jí budou čtyři roky. A velká je, už přerostla svou o rok starší sestřenici i sousedovic taky o rok staršího klučinu. A že ten malej není zrovna žádnej drobek.

      Vymazat
  17. Nádherný ženský svět, jste všechny tři jako přes kopírák. Skvostné kočky.
    A příroda v tvé objektivu naznala barev, což cením.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baví nás to čím dál víc být spolu. I když malá si někdy staví hlavu a nechce se mnou komunikovat, nebo křičí ať jí nefotím nebo jí nelezu do neposkvrněného sněhu aby mohla dělat stopy.... :-D

      Vymazat
  18. Líbí se mi ten vodníček s čepičkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě taky, proto jsem ho vyfotila... ale vypadal tak trochu spíš jak vodní zpěvačka SIA...ta je proslulá svými vlasovými a klouboukovými kreacemi, které z její tváře ukazují jen ústa.

      Vymazat
  19. Ty fotky s vodou jsou prostě skvělé.
    A s prckem jsou krásně veselé :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prcek je nadmíru smutný, že už sníh roztál... řádila v něm jak černá ruka pořád. Cestou do školky, cestou ze školky, na procházce, na zahradě...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....