20 ledna 2021

Různosti další ....

 

.... z nedělní procházky ....
Zatím se sluníčko jen klubalo, občas se ale ukázalo
o něco víc. Jindy nakukovalo jen takovou špehýrkou v mracích....



Sněhové srdce



Tolik sněhu nám napadlo během tří dnů. Teď už něco odtálo, sníh zmrznul a sesednul...


A kola podruhé, tentokrát za sluníčka a s trochou sněhu navíc


Dneska počasí trochu hraje takové zvláštní hry. Ráno zataženo, pak se najednou udělala zničeho nic mlha a z tré teď začíná svítit sluníčko. Venku je frišno, všechen rozbředlý sníh na silnici a hlavně na neuklizeném chodníku zmrzlý. To se zas bude pěkně šlapat do práce ....



22 komentářů:

  1. No ty paprsky a kola... Boží.

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, moc se mi na návštěvě u vás líbí. Jiřina z N.
    jo a líbí se mi,jak máš udělané na blogu to hezké písmo na černém podkladu.

    OdpovědětVymazat
  3. Sněhové srdce je kouzelné a ty první dvě fotky mi doslova učarovaly. Opět nádherné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Teď jsem zrovna psala níže v komentu, že to je blbě nafocené. To srdce je velká náhoda ...

      Vymazat
  4. Sněhové srdce je kouzelné a ty první dvě fotky mi doslova učarovaly. Opět nádherné!

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, fotky z nedělní procházky jsou krásné. A navíc, když se umíš dívat a v ten pravý okamžik stisknout spoušť, je to mnohdy umělecké dílo. Jako ty paprsky deroucí se z mraků. 👍💓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to blbě nafocené, žádné dílo....ale spíš takové dokumentační foto.

      Vymazat
  6. Líbí se mi, když sluníčko nakukuje mezi mraky. Někdy se pak podaří krásné fotografie jako jsou ty první dvě.

    OdpovědětVymazat
  7. Ta zasněžená kola se mi moc líbí. A sněhové srdce je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kola se přehlédnout nedají nikde, ale nezvednout hlavu, tak bych to srdce neviděla....

      Vymazat
  8. U mě to vyhrály sluneční paprsky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě vůbec vyhrávají sluneční paprsky, bylo moc příjemně když začalo svítít.

      Vymazat
  9. Tak takové čepice sněhu tady nemáme, asi je to tím, že jsme na jihu (Moravy) :).
    Moc pěkné jsou ty paprsky světla pronikající mraky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je zvláštní, že když tak probírám fotky, nebo mi hlásí vzpomínky FB tak zhruba od roku 2011 vždy mezi 4. a 10. lednem takhle nachumelí. Někdy až tak kolem patnáctého a dál. Ale je to vždy ta první lednová dekáda. A většinou těch dvacetpět až třicet centi. Někdy to vydrží déle, někdy to hned druhý nebo třetí den roztaje....

      Vymazat
  10. Doufám, že si ty uklouzané cesty bezpečně zvládla! Nedělní fotky jsou naprosto kouzelné!
    Vendy, přeji pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mezitím než jsem vyrazila rozmrzla aspoň silnice. Večer to ale klouzalo po cestě z práce.

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Tak už za chvíli nebudou. Tedy pokud zas nezačne sněžit. Teď už to taje a je to na píp. Chodit se v tom nedá a na silnici tě ohazujou okolojedoucí auta...

      Vymazat
  12. Vendí, krásně u vás nasněžilo :). Moc se mi líbí srdíčko ve větvích :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to se opravdu málokdy vidí. já tedy něco takového na vlastní kukadlice poprvé ;-)

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....