19 ledna 2021

Černobíle ....

 


https://photography-world17.webnode.cz/cernobile/

20 komentářů:

  1. Vendy, nádherné fotky. 👍👍 Mnohé si pamatuji s tvého blogu z dřívějška.
    V době digitálních fotografií se už málo setkáváme s černobílou fotkou. A přitom to bylo naprosto běžné. Barevné fotografie bývaly vzácností, spíš se fotilo na diapozitivy. Měla jsem to štěstí, že kamarád pracoval na Barrandově a byl schopen z diapozitivů udělat i fotky. Kdeže loňské sněhy jsou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No některé jsou opravdu vyhrabané z dávné minulosti, z dob kdy jsem začala znovu fotit, ale tématem se mi hodily. Někdy jdu fotit s tím, že pak fotky záměrně převedu do čb. Chce to ale víc přemýšlení, aby to bylo pro diváka zajímavé, aby ho to přitáhlo. Což mi ještě úplně zas tak nejde.

      Vymazat
  2. Ano v černobílém vyniknou zas bez prehluseni barvami jiné věci.. Jak krása uliček, tak o kolik na sněhu a budovy, strom na skále i chmyri pampelisek...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pampelišky, a sušiny vyniknou v čb opravdu mnohem víc. Uličky mají své kouzlo v obou provedeních.

      Vymazat
  3. Jedna krásnější než druhá!
    Vendy, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy,to jsou výstavní fotografie.Černobílými fotografiemi jsem byla obklopena celé dětství a mám jich plné krabice po tatínkovi,fotografovi.Když začal tatínek fotit barevně byla jsem zklamaná.Pro mě má svět černobílých fotografií své kouzlo,více vnímám jejich obsah i snad tajemnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky moc ráda prohlížím čb fotky. Jde o to, že v barvě se dost schová, ta fotka může zaujmout právě barvami, ale v čb musí mít nějaký příběh, něco co dá divákovi zapomenout že je pouze monochromatická.

      Vymazat
  5. Fotograf a černobílá fotka.......o tom to je!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, je to přece jen trochu jiná disciplína.

      Vymazat
  6. Tak to už je profi sestava. Paráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, a mě připadá z těch tří sérií nejslabší...

      Vymazat
  7. Hned to má umělecký šmrnc :).
    Ale barevný svět je veselejší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, ale někdy není nálada a to se pak melancholie čb hodí.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....