18 ledna 2021

Vylezlo!!! ....

 


.... a vydrželo na obloze až do večera. A kdo? 
No přece sluníčko! Nejdřív to vypadalo, že zas bude další zatažený a sněhový den, ale po poledni se nejdřív objevila taková malá nenápadná dírka v mracích kterou se protáhlo jen pár paprsků, ale nakonec se odpoledne protáhlo sluníčko celé a tak jsme se mohly na procházce s dcerou a Bobulí kochat i modrou oblohou...
A že se bylo čím kochat. Ta věčná šeď která trvá už od listopadu je úmorná a tak každý paprsek, každý mrak který udělá místo modré obloze je vítaným zpestřením. A spolu se sněhem tvoří i krásné duo. Nebo trio, když se přidá i to sluníčko ....




Tak dovedla bych si představit hezčí rámec, třeba hrad nebo zámek, ale musím vzít zavděk tím co mám k dispozici ...







Dnes to vypadalo od rána velmi slibně, ale přesně dle předpovědi se už zase začíná zatahovat a má zase začít sněžit ....

16 komentářů:

  1. Moc hezká procházka. Máš pravdu, modrá obloha, zasněžená příroda a k tomu slunce jsou úžasná kombinace. Ani k tomu nemusí být ten zámek nebo hrad.

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, u Jany Hy jsem našla info ohledně ztracené Galerie blogu. Prosím, můžeš to trochu víc rozvést? Nenašla jsem, kam zadat adresu blogu. Děkuji ti moooc.
    U tebe jsem se zase pokochala sluníčkovými snímečky zimy. Kouzlené!👏 Také jsem včera neodolala a vyrazila. Ještěže dopoledne, protože odpoledne se u nás opět zatáhlo.
    Přeji příjemný podvečer.🌜

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zadáš si ve vyhledávači adresu web.archive.org a do okénka na hlavní stránce hned vedle nápisu Wayback machine zadáš jméno svého starého blogu a odentruješ. Pod tím okénkem se ti objeví přihlašovací adresa tvého blogu, na tu klikneš a jseš tam kde potřebuješ být... tam se ti ukazuje celý tvůj blog i s fotkami v článcích. Pokud jsi měla jako já svou blogovou galerii pojmenovanou a zadáš místo jména blogu název galerie dostaneš se jen na fotky. Nebo pokud jsi měla na blogu odkaz na galerii tak se na ní dostaneš z blogu. Nicméně pokud nemáš ani jedno, z administrace blogu se tam už nedostaneš, to jsem zkoušela a píše to jen o tom ukončení. Ale normálně z článků si ty fotky můžeš postahovat taky, navíc když si chceš nějaký článek doplnit, vidíš jak vypadal a jak tam ty fotky byly, a případně si to i upravit, protože já měla třeba tím přenosem ty fotky všelijak rozházené, mezery jak kráva mezi tím a takhle si to pěkně v blogu už poskládáš a opravíš. Je dobré mít oba blogy v liště a jen si přecvakávat z jednoho na druhý pro kontrolu a fotky si vždycky postahovat do nějaké složky v počítači a z ní si je pak nahrávat. Zkoušela jsem přímo kopírovat, ale to mi nějak nešlo.
      Tady už taky vládne zas šedivo a sníh. navíc už je dnes nad nulou tak to bude pomalu, anebo rychle, pokud začne pršet, roztávat a zas bude navíc hnusně mokro.

      Vymazat
    2. Vendy, děkuju. Konečně jsem se tam dostala.👍 Byla jsem na dobré cestě, jen se mi nedařilo to dotáhnout do finiše.
      Přeji příjemný den.🌞⛄

      Vymazat
    3. Tak to je super, jsem ráda, že to aspoň trochu pomohlo....

      Vymazat
  3. U nás je slunce nějaké skoupé,pokud vyleze,tak na půl hodiny.Než někam vyjedeme je po něm.
    Ty jsi zachytila krásnou zimní atmosféru na svých fotkách.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tady taky, když se ukázalo tak na pět deset minut, proto mne překvapilo, že když vylezlo zůstalo až do večera.

      Vymazat
  4. Vendy, krásné fotky z procházky. 👍👍 Se sluníčkem je to hned veselejší a hlavně barevnější.
    Včera u nás také vykouklo, takže jsme vyrazili na procházku, ale pak se zatáhlo, začalo sněžit a my se vrátilo domů, zmrzlí jako drozdi. Dnes se oteplilo, byly 3°C, takže jsme se vydali do Hostivic kolem rybníků. Na sluníčku bylo příjemně, ale v lese bylo chladno a navíc foukal ostrý vítr. Takže opět jako ti drozdi. 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I když se začaly pak honit mraky, vydrželo svítit až do večera. A taky na něm bylo velmi příjemně. Včera zima jak v morně a sněžení, dneska už nad nulou. A jak usem koukala do telefonu na počasí, je tam na dnešek odpoledne už i déšť...

      Vymazat
  5. Druhá fotka je nádherná, modrá obloha vypadá jako graficky začleněná z letního snímku :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a není, taková opravdu na jedné straně byla. Na druhé se zas sbíraly mraky.

      Vymazat
  6. Tak to je paráda! Když u nás chvilku svítilo, stála jsem v kuchyni...
    Dnes celý den zataženo a sněžení.
    Vendy, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byla paráda! S holkama jsme blbly ve sněhu a ještě sluníčko... co víc si v tu chvíli přát!Dneska už zas zataženo, teploty nad nulou a pomalu se z toho stává to hnusný v čem se nedá normálně chodit.

      Vymazat
  7. Se sluníčkem je vždy veseleji.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....