04 ledna 2021

Trávy a sušiny ....

 


.... jsou třetím a posledním tématem z předsilvestrovské
procházky. Když jsem se dostala na lesní cestu, kde se proti sluníčku třpytily trávy se zbytky kapek po námraze, prostě mi to nedalo. Ale stejně jako v případě stromů, i tady lituju, že se nedá fotit formátem 3D. Protože ta krása v žádném případě nevynikne ....


Tahle tráva je krásná i během roku, ale takhle v zimě je krásně zlatostříbrná








Sušiny jsou jediné květy, které se teď dají fotit ....







22 komentářů:

  1. Krása, nejvíc se mi asi líbí ta s modrým puntíkem. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, a to je tam úplně špatně....

      Vymazat
  2. Krásné fotky. Sluníčko a Tvůj foťák umí dělat divy.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty sluníčkový fotky jsou tááák krásný!

    OdpovědětVymazat
  4. To sluníčko je na těch fotkách vidět. Krásné. Mě se asi nejvíc líbí ta poslední.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má takový teplý barvy, vím.... i když jsem jí stejně jako všem trochu k těm barvám pomohla, říkala jsem si, že teď je to takový nebarevný....

      Vymazat
  5. Vše do barev, do skvělého pocitu, že fotky nelžou a na světě bývá krásně i v zimě.
    To nejhorší máme za sebou, dny se budou protahovat, slunce osmělovat a za pár týdnů propuknou první jarní práce.
    Cibuloviny se bohužel zbláznily, koupila jsem botanické skalničkové irisy a jsou hodně vylezlé, tak doufám, že nezmrznou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zbláznění určitých cibulovin vítám, neb to znamená, že mi po tom dvojnásobným zaplavení záhonu neshnily, nýbrž žijou dál. jen doufám, že to platí o všech....tady díky neustálému většímu či menšímu deštivu budu moct do záhonů tak v červnu. Pokud nepřijdou tepla nějak dřív a nebudou se držet víc dnů. Dneska navíc aby té vody nebylo málo místo deště sněží, ale je to stejný, tálo to celý den. Teď si to ovšem usmyslelo zůstat ležet, což při té mokrosti bude asi ještě zajímavý ...

      Vymazat
  6. Krásné! Sama se kochám na procházkách v lese - když do uschlých trav zasvítí slunce, je to prostě nádhera!
    Vendy, přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady už je to po tom nejsušším roce za x let v lese na rybářský holiny kombinovaný s mačkama. Bláto, bláto, bláto. Rozježděný cesty od těch čtyřkolkářskejch debilů tak, že se po nich nedá pořádně chodit, rygoly plný vody, prostě děs. Takže jít na procházku je hodně náročné, a navíc v dešti .... to sluníčko bylo jen v rozmezí 29.12. - 2.1. jinak pořád prší.

      Vymazat
  7. Suché,ale když se krásně vyfotí, tak je to krásné podívání.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, já se je snažím nafotit co nejhezčí....

      Vymazat
  8. Hezky prosluněné. Sluníčko mi chybí.

    OdpovědětVymazat
  9. Odpovědi
    1. Mě se hlavně líbil ten slunečnej den. Dneska je echt zas hnusně, ostatně stejně jak včera, poředevčírem, předpředevčírem a .... sněží, celý den mokro, až teď navečer to začalo zustávat ležet na zemi. A sněží víc. Jenže to je mokrý a tak to pokud bude sněžit celou noc, bude asi dost blázinec.

      Vymazat
  10. Jo I trava má svůj půvab.. A voda ve všech skupenstvich caruje

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....