31 ledna 2021

Rozvlněná ....

 



25 komentářů:

  1. Krásná fotka 👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím, ta fotka je nad sněhem nebo nad vodou? Zdá se mi...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hladina vody nad kterou jsou keře plné sněhu....

      Vymazat
  3. Zajímavá fotografie, moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to takové trochu netradiční zrcadlení

      Vymazat
  4. Zajímavá fotka. To je zrcadlení?
    Vendy, přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Vlny jsou prima, těším se, až do nich někdy budeme moct skočit :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tady by sis pěkně nabyl čuňu. To je potok, kde je hloubka tak deset centimetrů :-D

      Vymazat
  7. Tak to je opravdu zajímavá fotka 8-)

    OdpovědětVymazat
  8. Takhle podobně jsem měla rozvlněno před očima, když jsem byla nemocná. A rozhodně to nebylo tak hezký, jako tvoje rozvlněná :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ježiš, tak to bylo sakra zlý.... to já mám tak po pár lahvích vína! A hezký to není pak při vzývání porcelánovýho boha...

      Vymazat
  9. Líbilo by se mi to jako dlaždice.

    OdpovědětVymazat
  10. No vyšlo to tak nějak samo....

    OdpovědětVymazat
  11. Mám zrcadlení moc ráda, krásná fotka.
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akorát že to je takové hodně abstraktní....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....