29 ledna 2021

Vezmi mou tvář do dlaní ...

 


Vezmi mou tvář do dlaní,

A dlouze na ní hleď….

Vezmi mou tvář do dlaní

A líbej mne, tady a teď…

Nezáleží na tom, že ostatní

Jen pohoršeně  hledí,

Nezajímá mne, že pohledy odvrací,

Já po tom toužím tolik světelných let

 A tak to chci tady a teď.

 

Vezmi mou ruku do své,

A zahřívej ji teď….

Vezmi mou dlaň do svých,

Na čáry vepsané na ní hleď…

Snad napoví co skrývají ,

Když oči tvé se dívají

Na ně. Na mě. Tady a teď….

 

Vezmi mé vlasy do dlaní,

A hlaď je jak umíš jen ty…

Vezmi si vše, mé oči, mé rty…

Ber divoce jak vichr když žene se plání,

Kterému nikdo a nic se neubrání…

Jak plamen jenž ve tmě hoří,

Jak  božstvo jemuž se všichni koří…

Vezmi mou tvář do dlaní,

To vrátí mne na zem hned.

Vezmi mou tvář do dlaní,

A líbej jí….. tady a teď…


29 komentářů:

  1. Vendy, nádherné verše. 👍💓👍

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní29/1/21 17:19

    Krááásnéé, díky, až jsem se zasnila, jak je to už dávno....Šá

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, krásné verše.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Takové verše musí každého muže potěšit. A když se z toho dá vyčíst "vem si mě celou", pak tím víc :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdysi ho i možná těšily. A možná se těšil i na to víc, ale zachoval se tak trochu jak blb. Takže vím, že dalšímu bych už básně nepsala.

      Vymazat
  5. Včera jsem se dívala na první díly Boženy. Taková divoženka, jako by ty verše psala ona :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Divoženkou myslíš Boženu nebo mě? ;-) Ne, ona byla žena s velkým Ž. Strádala bez opravdové lásky a když jí našla, užívala jí plnými doušky. A tvrdě za ní platila. S mužem žili jak se říká Spolu nemůžou a bez sebe taky ne. Někdo by mohl namítat, že muž jí miloval, asi i ano, ale když provdají dívku ve věku kdy má prožívat nejkrásnější léta svého života a prožívat ty nádherné první lásky, za staršího muže bez lásky, bez zamilovanosti, dobu kdy by se měla radovat, tancovat, bavit se prožívá jedním těžkým porodem za druhým nelze se divit že jí to zformovalo tak jak zformovalo. Byla v pasti z které jí konvence nechtěly pustit. Tak to musela udělat sama. V tom jsem na tom trochu stejně. A největší sranda je, že jí hrála v těch dalších dílech moje prasestřenice, či jak se říká vnučce mé tety, ty jako genealožka bys to mohla vědět.

      Vymazat
    2. Obě :). Jinak s tou genealogií - v tomto případě se správně použije výraz vnučka mé tety, myslím, že se tomu nijak speciálně neříká, protože by to bylo hodně komplikované, nebo o tom nevím. Často se používá výraz širší nebo vzdálená rodina, ale když už bychom Aňu chtěli nějak vůči tobě nazvat, tak by to byla nejspíš praneteř z druhého kolena :D.

      Vymazat
    3. Takže sestry Geislerovy jsou moje praneteře. Vždycky když je vidím, hledám nějaké společné rysy, podobu někoho. Zatím jsem přišla na jeden společný rys, a to je gen zářivě modrých očí s ledově bílým bělmem. (to vždycky naprosto dostávalo mou kosmetičku a vizážistku) Což je třeba u tak pihatých zrzek jakými jsou, dost ojedinělé. Ty se táhnou naší linií. Měl je děda, otec tety. Měla je moje maminka, mám je já, dcera i syn a má je i Bobule.

      Vymazat
    4. Jo, tak nějak by to mohlo být :). Schválně jsem se koukla na ty jejich a tvoje kukadla a fakt jo!

      Vymazat
  6. Jako správný umělec strádáš, tudíž tvoříš.
    Krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď strádám úplně jinak. A moje múza si vzala neplacené volno na dobu neurčitou. Tohle je staršího data. Ale nebyla tady na blogu, ta byla na jiném.

      Vymazat
  7. Vendy, krásně veršuješ. Hezky se to čte.
    Měj fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ale už to nejde. Tohle jsou všechno verše z dávné doby a byly na jiném blogu. Tady ne.

      Vymazat
  8. Vendy, krásně básníš. Početla jsem si. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Teď už mi to vůbec nejde. Chybí mi ta nádherná zamilovanost, která mne provázela šest let. To se to básnilo jak na běžícím páse... O to krásnější to bylo, že už člověk věděl zač je toho v životě loket a nebyl takovej ten mladej jetel kterej o životě nic neví, a lásku bral s pokorou, ne jako samozřejmost....

      Vymazat
  9. Nádherné verše.Jak to,že jsi ještě nevydala sbírků básní?
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty si myslíš, že teď někdo poezii čte? Vždyť aby nakladatelé vydělali na jedné sbírce básní, musí vydat deset stupidních románů a la červená knihovna aby se jim vrátily finance.... ono už by to bylo ne na jednu, ale tak na dvě sbírky....

      Vymazat
    2. jsou i nakladatelství, která vydávají v menším množství. mojí kamarádce vydali knížku pohádek o jejím cestování a černém kocourovi, nebo spíše takové pohádky pro kocoura. To si ovšem zaplatila sama. myslím, že si nechala udělat pro kamarády 40 knížek A4. Jasně není to na vydělávání, ale taková památka na tebe v rodinné sbírce. :)

      Vymazat
    3. To je jak s tou mou fotovýstavou. Musela bych si to zaplatit a na to prostě nemám...

      Vymazat
    4. Anebo až zas bude nějaká akce na fotoknihy, udělám si sbírku básní....

      Vymazat
  10. Moc hezké, Vendy!
    Měj příjemný zbytek neděle, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc...byla příjemná, přijela dcera s vnučkou a pak dorazili synek, tak jsme zas jednou byli pohromadě.

      Vymazat
  11. KRÁSNÝ...!!!
    A ano, je to BLB...!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to BLB!!!! Trvalo to ani ne měsíc a už je zas tam, odkud už dvakrát odešel... ani na to člověk nepotřebuje věštecký schopnosti aby věděl, že to tak skončí.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....