01 února 2021

Kometa a chobotnice ....

 





12 komentářů:

  1. Fotka je parádní a já si začala broukat: "Spatřil jsem kometu, oblohou letěla,
    chtěl jsem jí zazpívat, ona mi zmizela....." 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle zmizel stejně rychle jak ta Nohavicova.;-)

      Vymazat
  2. Copak se slavilo? Nebo je to ještě ze silvestra?
    Kometa i chobotnice se povedla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná z r. 2019 :).
      Hezká jsou ta tenká "vlákna" modrofialové a světle zelená vpravo.

      Vymazat
    2. To je z loňského silvestra, jediná fotka která byla taková zvláštní a výřez z ní.

      Vymazat
    3. Jo, to je loňský silvestr a výřez z fotky která byla taková trochu zvláštní. Protože při tom výřezu jsem tu chobotnici a kometu zaregistrovala.

      Vymazat
  3. Anonymní2/2/21 00:28

    Fredy Kruger

    " Když opilý kráčel jsem ze hostince,
    upad´ jsem, dal jsem si do palice !!

    ... když v obavě abych neupad´ více,
    jááá... odpočinul si na lavičce

    Tu najednou, - jakoby chobotnice
    něco mne ze všech stran ovinulo !!
    Ze všech sil kříčím : ,, Hej ! pracky dolů,, !!

    Byly to ruce ! kdež chapadla !
    ... jedna ruka mi ukradla ... ( ?? )

    Peníze ! ( vytáhla z holinky )

    druhá mi ukradla hodinky !

    ... tu další ruku jsem uviděl ňákou
    Mně vyrvala pírsing ze rypáku !!

    ... a další pazoura, ( bez chlupů, tenká )
    ... !!! ve prdeli má peněženka !!

    Křičím : ,,kdo dělá si ze mne tu blbce,, !?
    ( když čís ruka sáhla mi do poklopce )
    ,, Dáš pryč ty pracky ? ničemo,, ???! "

    ... kdos´ chrochtá : " Tám nemájet ničevó !!"

    Edd Hounno cítí se uražen !!
    " Jenom, kdybych byl obnažen !!
    To by vám potom spadly brady !!

    To nejlepší... hajzli mi neukradli !"

    ..... ač okraden vrávorá ve tmavé noci
    Přesto jej hřeje příjemný pocit !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taková chobotnice, navíc ruská, to je pěkná sviňa!

      Vymazat
  4. Povedené. Jé, koukám, že Fredy našel cestu sem, super. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné hrátky!
    Vendy, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bylo takové nechtěně chtěné a vylezlo z toho něco takového. Po ořezu.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....