06 ledna 2021

Ještě se stále procházíme ...

 

.... na přelomu roku po zahradě, kdy 
díky jinovatce to alespoň trochu vypadalo jak v zimě.
Ještě jeden den se to vydařilo, z něj ještě fotky uvidíte a pak zas nastalo hnusno a šedivo. Ani včerejší a dnešní sněžení tomu moc nepomohlo, neb sníh padal mokrý, okamžitě tál, jen chvilku to vypadalo, že by z toho něco mohlo být, ale už zas jemně prší, takže dál jedeme po staré notě ....









Druhý den jsem si vzala na focení teď trochu zas zanedbávané starosklíčko...

12 komentářů:

  1. Pěkně fotky I v tomto Nečase.. Tady déšť se sněhem, tak z toho zase nic nebude..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tu bylo včera taky, dneska nachumeleno a pořád jemně celý den sněží.

      Vymazat
  2. Krásné fotky, kochám se. U nás sněžilo celý den, ale sníh je mokrý a těžký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tady to taky není žádný prašánek, ale mokrý sníh, nicméně zatím je ho něco málo nad deset centi a stále jemně sněží. Možná jestli navečer trochu přituhne, a sněžit nepřestane, bude zítra zas krásně ...

      Vymazat
  3. Velká nádhera! Dnes je i u nás všechno pod sněhem...
    Vendy, měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ale i tohle jemné zdobení jinovatkou je velmi půvabné. U nás už od rána sněží jako za starých dobrých časů, chystám se taky ven, něco ještě vyfotit, zatím jsem to stihla jen tak letmo z okna a cestou do prodejny. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady taky nachumelilo, jenže já chodím dopoledne do práce a tak to nejhezčí, když je to čerstvě napadané na stromech bohužel nestíhám nafotit. Zahradu jsem cvakla, ale dál jsem se nedostala, nejdřív až zítra až se vrátím z práce. je zajímavé, že před dvěma lety přesně na den tady taky takhle po zimě bez sněhu nachumelilo...

      Vymazat
  5. To bych nečekal, kolik barev zima má, na druhé fotografii je snad celé spektrum.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a vidíš, přitom to pozadí by mělo být černé, protože je tam černá textilie která čeká na zasypání mulčem. Jenže jak je to focené zblízka, změnilo se úplně barevné spektrum...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....