07 ledna 2021

Asi nic nového ....

 


.... nebude na tom, že tu nachumelilo. Byť ještě
večer to vypadalo, že do rána bude veta i po tom poprašku co tu ležel, ranní překvapení bylo deset centi sněhu. Stromy s bílými čepicemi, zahrada zapadaná a stále se snášející vločky. Bohužel, musím chodit do práce dopoledne, a tak jsem nemohla vyrazit do lesa fotit. Něco málo z toho čerstvého nachumelení jsem cvakla alespoň na zahradě a před domem ....





Do sbírky hvězdníků přibyl další, bílý jednoduchý. Bohužel, místo očekávaného červenobílého mi vykvetl růžovobílý. 


A než nasněžilo, a když ještě svítilo sluníčko, vypadalo to takhle










24 komentářů:

  1. Vendy, ta bílá je prostě táááák uklidňující. A čistá.
    Přeji hezké zimní dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sice anóó .... ale stejně tu zimu nemusím...;-)

      Vymazat
  2. Gratuluji, u nás nespadla ani vločka.
    Sucho, sucho a zase sucho. Od září dvakrát pršelo, ani jedno nesněžilo, je to zoufalé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je mokro, mokro a zas mokro. Už mě to docela štve. Nedá se pořádně nikam jít protože je všude bláta, cesty jsou nechutně rozblácený. Kdyby to aspoň trochu přimrzlo, ale to ne... tady propršel skoro celý listopad, a valná část prosince. Půlka října jakbysmet...

      Vymazat
    2. Mrazíky už nám hlásí, tak bych taky chtěla vyrazit do míst, kam to jinam suchou nohou moc nejde. Akorát najít ten čas no.

      Vymazat
    3. Teď do toho navíc napadal ten sníh, takže až začne tát bude to ještě větší lahůdka....

      Vymazat
  3. Krásné zimní foto. Přeji klidné další dny nového roku. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No moc klidu nebude. Budu chodit do práce dopoledne za nemocnou kolegyni a večer normálně na večeře.

      Vymazat
  4. Anu u nás sníh do rána nevydržel. Tvoje fotky jsou opět nádherné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to taky nevypadalo že by něco mělo napadnout, to až během noci kdy šla teplota pod nulu a přestalo tát.

      Vymazat
  5. Hezky vám nasněžilo. Líbí se se mi světýlka pod sněhovou čepicí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsem si pro focení rozsvítila, normálně svítí až od tří odpoledne ;-)

      Vymazat
  6. Pěkná nadílka, ale pro lidi, co musí v ní chodit, žádná sláva.Na fotkách to ovšem vypadá skvěle. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám naštěstí uklidili chodník a do práce a z práce jdu po mokré, ale prázdné silnici. Tedy bez sněhu. Za to jsem furt nahozená od projíždějících aut :-(

      Vymazat
  7. Sníh je velmi fotogenický!
    Vendy, děkuji za krásné fotky a přeji pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sníh je sice fotogenický, jsem raději když je tohle než to bláto (to ostatně bude stejně) ale prostě je to zima, a tu já nemusím ;-)

      Vymazat
  8. U nás sníh dokonce vydržel a dnes krásně křupal pod nohama. Jen jsem za světla nestihla ani tu zahradu. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo.... v noci přituhlo, tak to vydrželo.

      Vymazat
  9. Zajimave, v Kralupech černo, na okolních kopcích bilo. Pěkný hvezdnik, k bílému bílý.?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já myslela že sněžilo po celé republice, ale jak vidno tak ne....

      Vymazat
  10. Krásná zimní pohádka. U nás jen bláto a bláto a teplo....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až na to bláto bych to teplo brala raději. Já tu zimu nemusím.

      Vymazat
  11. Taková nadílka, ještě kdyby tak mohly být otevřeny skiareály.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle jde mimo mě.... no určitě si asi letos nezalyžujete. Tak max v červenci. ;-)

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....