09 prosince 2020

Moje světlo ...


 

Bez světla není tma, bez světla není stín...

Se světlem jsem živá, se světlem mizí splín.

Světlo v tvých očích se blýská, je to smích.

Je to láska, je to život, nebo je to hřích?

 

Světlem se prodírám ke slunci, září jeho kráčím...

Nedokáži určit zda jsem stín, nebo zář....

Čekám co řekneš a jestli jen nesním, prohlížím snář...

Světlo v tvých očích je láska, patří mi vím, vidím tvou tvář.

 

Stín nebyl by bez světla, bez světla by vládla tma....

Bez světla nepřežiji, bez světla jsem sama...

Neber mi své světlo, nechci být stínem...

Já ráda je zaplatím, třeba svým klínem?


18 komentářů:

  1. Ráda zde zanechávám svůj komentář a děkuji za možnost si přečíst něco jiného než nabízí dnešní doba. Je dobře, když má člověk své "světlo" a není pouhým stínem. Přeji ti příjemnou vzájemnost a klidnou předvánoční dobu ve zdraví a bezpečí ☺ ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za tu poetiku, po ránu velmi milé!
    Vendy, měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě něco mám v zásobě, takže možná ještě pár hezkých rán bude...

      Vymazat
  3. Krásné,líbí se mi.Básníš na moji notu.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  4. Neboj, za rohem je slunovrat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle slunovrat se už nevrátí... a nový? Určitě už bych mu básničky nepsala, pokud by přece jen nějaký slunovrat přišel.

      Vymazat
  5. Světlo s blížícím se koncem roku nezmizelo. Jenom spinká :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiné asi jo, ale tohle světlo už zhaslo, a těžko se asi zas rozsvítí.

      Vymazat
  6. Kouzelné verše, to světlo mi teď moc chybí.

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkná erotická pointa.
    Ten, komu chceš platit, se ale má :).

    OdpovědětVymazat
  8. Ten komu jsem chtěla platit mně zazdil jak nepotřebné dveře.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....