10 prosince 2020

Mimikry .... a nejde o díl z Majora Zemana

 




12 komentářů:

  1. No vidíš, zrovna nedávno jsem si říkala, že bych si mohla nějaký díl se Zemanem pustit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, tady máš přímo inspiraci k tomu který! ;-)

      Vymazat
  2. Vendy, krásné. Jo a můj muž si zrovna pouští nějaké díly ze Zemana :-) Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou...já se na Zemana i teď dívám docela ráda. I když teď už se tam některým větám srdečně směju, když jsem to viděla jako děcko, tak člověk nevěděl v jaký lži vlastně žije....ale co se týče dílů do kterých se nepletla politika, byly to výborné detektivky.

      Vymazat
  3. Super záběr. Asi bych ji přehlédla. Dobře se maskuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby mi neuskakoval pod nohama, tak bych byla taky slepá a neviděla.

      Vymazat
  4. Jsi skvělý pozorovatel, mimikry jsou skutečně dokonalé!
    Vendy, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebýt toho, že mi uskakoval pod nohou, nevšimla bych si ho...

      Vymazat
  5. Skvělé maskování.

    30 případů majora Zemana, když pomineme ideologický podtext, byl povedený seriál. Mimikry ale už nedokážu zařadit, nebyl to díl, kde chtěli znemožnit Plastiky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to byl jeden z dílů které se točily kolem let 68 - 72. Však jsem psala, že ty díly, které nebyly primárně zatížené politikou (no ony byly více či méně skoro všechny, viz Brzobohatý jako osoba která měla diskreditovat západní letce a vojáky) tak to byly skvělé detektivky.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....