11 prosince 2020

Ale kde jsou? ....

 




24 komentářů:

  1. Ty kontejnery jsou někde v poli? Cedulka už se nehodila, tak pryč s ní, ale přece jen, co kdyby nějaký nádražák nebo mašinfíra z nostalgických pohnutek zatoužil mít ceduli na vtipný je tam i ten obraz. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo.... tou cestou jsme šli od přehrady a hospody nad ní co jsme se fotily, když jsi tu byla. Je to v té chatové kolonii. Tak on jí spíš někde nějak nádražák, kterej je tady v každém baráku na vsi sbalil. A pak jí vyhodil. Nebo někdo koupil chatu po někom takovém a vyklízel jí.

      Vymazat
  2. U nás je stará vlečka do cukrovaru... Napřed vedou za plotem koleje důstojné, jen vysoké divizny dávají najevo, že tu poslední vlak projel mnohem dříve než včera... Dále je to ale čím dál divocejsi, jde jjsksi do ztracená a kde už zbytky koleji dávají tušit že bude konec, mizí v nepřístupných krovinsch. M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady ani žádné koleje nikdy nebyly, ani nemohly být. Ale jelikož je tu každej dospělej nádražák, tak si jí holt někdo vzal sebou když šel do důchodu ;-)

      Vymazat
  3. Koleje se také dají prodat v kovošrotu :).
    Ale ten obrázek je moc pěkný, se divím, že zůstal "nepovšimnutý".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje maminka, když jsme někde zůstali viset s autem v koloně, když se něco dělalo na silnici vždycky říkala Dál se nejede, Indiáni vytrhali koleje. Tady tedy nikdy žádné ani být nemohly...já spíš chtěla sbalit tu cedulku, ale měla jsem v plánu delší procházku a táhnout se s foťákem a cedulí.

      Vymazat
  4. Skvělé zátiší.Koleje jsou ve šrotu.
    Hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koleje jsou úplně někde jinde, v tom je ten vtip. Tohle je focené kousek od lesa a chatové kolonie...

      Vymazat
  5. Hezká fotka, obrázek se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  6. Super, už jen najít ty koleje :o)
    Vendy, měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tady na tom místě kde to je focené bys je určitě nenašla. Tak o pět kilometrů dál jo....

      Vymazat
  7. Tak to je zátiší !!! Ani tam ty koleje nechybí :-)))).
    Klidný víkend !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ani nemohou, protože to je u pole a mezi chatama....;-)

      Vymazat
  8. Co ti lidi nevyhodí... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj kamarád tyhle cedule sbírá, dělá ve sběrně a má je na chatě porůznu velmi vtipně nainstalované, takže po téhle by vyjel okamžitě...

      Vymazat
  9. To je přece jasný, jsou to pro nás neviditelné koleje v jiné dimenzi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, tady to sice jiné trochu jiná dimenze, ale že by až tak?

      Vymazat
  10. Možná "koleje" od traktoru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jedině, páč to je hned u vjezdu na pole...

      Vymazat
  11. K jedné odložené věci se přece přidají i další, neee???

    OdpovědětVymazat
  12. Ještě, že jsem tak daleko, vzala bych ceduli i obrázek, on už by se zájemce našel. Krásně jsi nafotila. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na tu ceduli jsem si brousila zuby, ale jak jsem říkala, ještě jsem byla teprve na začátku procházky a tahat to sebou.... obrázek se mi taky docela líbil, jenže doma už máme takovou malou pobočku Národní galerie a tak by nebyl kam dát.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....