26 listopadu 2020

Život není peříčko ...

 




22 komentářů:

  1. Pěkná fotka... Zde se mi ovšem vždy vybavuje ona proslulá scéna z Babičky beroucí přísloví doslova..

    OdpovědětVymazat
  2. A já bych k tomu dodala, že je to spíš pěkně těžká cihla. 😊
    Nicméně peříčko je krásné. 👍

    OdpovědětVymazat
  3. Záleží na úhlu pohledu. Když dá vedle sebe tunu železa a tunu peříček... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Peříčko je krásné, ale život nám někdy pěkně naloží... J.

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. ...nakupuje v Jysk. Peřiny a polštáře bez peří....;-)

      Vymazat
  6. Krásná fotka a pravdivá slova. Někdy je to peřícko zatraceně těžké.

    OdpovědětVymazat
  7. O tom mi mluv ... Nádherná fotka, Vendy.
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  8. To máš pravdu.Ale to tvoje peříčko je nádherné
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po lese jich bylo víc, je tam dost divokých holubů.

      Vymazat
  9. No není, no, ale nevzdávám se a bojuju!
    Vendy, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej. Já zas a opět bojuju s tou rýmou. Už je to otravný. Dva dny pokoj, pak tři frkání a mrkání, pomalej ústup, tři dny pokoj a zas znovu dokola. Už jsem si začala brát analergin, jestli to nakonec není nějaká alergie. Ale že by tak najednou, když před tím nic...

      Vymazat
  10. Peříčko se má, to se nemusí ničím stresovat :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono ne. Spíš ten pták... že nadmíru pelichá ;-)

      Vymazat
  11. To tedy není. Ale zase kdyby byl, byla by to nuda. Pěkná fotka.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....