27 listopadu 2020

Na zdi ....

 




18 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Jo, jo... proto jsem si to vyfotila, protože se mi moc líbila.

      Vymazat
  2. Originální úprava! To je šitý obal z nějaké plsti? a kytka živá?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obal je kožený a čemeřice je živá. Ale ne moje. Jen jsem cvakla během jedné komentované procházky po Litomyšli.

      Vymazat
    2. Jen jestli ten kožený obal je praktický do venkovního počasí. Jinak vypadá pěkně.

      Vymazat
    3. Hele, nevím.... moje to není

      Vymazat
  3. Já vím, tvé oblíbené.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tahle zrovna není moje... to jsem fotila v Litomyšli v jednom domě z 16.století na náměstí v rámci komentované procházky městem.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Jen takový výcvak... krása byl ten dům kde jsem to fotila.

      Vymazat
  5. Velká krása, Vendy!
    Včera jsem na tebe myslela, byla jsem v Č. Třebové...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Zkoušel jsem tu zimní růží u nás na zahrádce a nazsdarilo se.. Asi vyzkouším znova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě letos bohužel dvě odešly. Bílá plná a jedna od dětí kterou jsem dostala k narozeninám. Najednou zčernaly a šly do háje. Budu je muset nahradit jinejma....

      Vymazat
  7. Pěkné stehy. Krásně barevně sladěné s květy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano. Čemeřice je ale krásná i bez květináče....

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Paní to tam měla vůbec celé vymazlené...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....