28 listopadu 2020

V paprscích slunce ...

 


Dneska podle předpovědi mělo být zataženo a sněžit. Nevím jak kde, ale tady se kolem jedenácté vyklubalo sluníčko a svítí z azurové oblohy bez jediného mráčku....

23 komentářů:

  1. Tady je pod mrakem, ale žádný déšť...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se taky zatáhlo, ale bylo krásně. Tohle je fotka z 28.10. Uvidím jestli bude pršet nebo sněžit, tady to má prostě úplně jiné počasí než všude předpovídají.... aspoň jsem pohrabala část spadaného listí...

      Vymazat
  2. Vendy, u nás už je dva dny mlha. Včera dokonce mrznoucí, takže podél silnic to vypadalo, jako kdyby nasněžilo.
    Fotka je krásná - ten zlatavý průsvit je úžasný. 👍👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady sice není, nicméně je pořád hnusně. A když je mlha, tak večer a ráno už ne. Tahle fotka je archivní, z října....

      Vymazat
  3. Listy jsou v paprscích slunce zlaté, krásná fotka.
    U nás byla mlha, která místy namrzala na stromech, silnice naštěstí neklouzala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady bývá mlha večer, ráno už ne, ale je stejně pořád zataženo a hnusno.

      Vymazat
  4. Já jsem z domu nevystrčil nos a ani nevím, co se venku děje. Připadám si jako ruský mužik v zemljance :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Připadám si podobně, navíc u nás slunko přes týden nevylezlo, natož zasvítilo.
      Krásnou adventní neděli ti přeji.

      Vymazat
    2. Sluníčko tu taky nesvítí. Tohle je ještě archivní, z výletu do hor na státní svátek. Od té doby tu taky zas nesvítilo. Já jsem taky furt zalezlá doma, neláká mne to vůbec nikam.

      Vymazat
  5. Tak u nás jen vykouklo a jen na chviličku, ale bylo to milé!
    Vendy, v ČT jsem byla jen na krátkém jednání na radnici, nebyla jsem sama. Manžel by mě na chvilku jistě i postrádal, ale vždyť bychom si neměly ani kde dát kafe...
    Určitě bude příležitost i lepší doba přijde. Musím věřit.
    Měj hezkou adventní neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás od vzniku té fotky (28.10.) nesvítilo až do dnešního dopoledne. Teď už zas je zataženo.

      Vymazat
  6. Páči sa mi ten žltý odraz na fotke :-)
    Nám tu už začínajú tridsiatky. Uf!

    OdpovědětVymazat
  7. Výkyvy počasí přinášejí náramné výcvaky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, a sluníčkových dní není. Tohle je ještě z výletu do hor v říjnu...

      Vymazat
  8. Se máš! Azurovou oblohu jsem neviděla už týden, ale to bílé cosi mi v tom šedivu docela zvedlo náladu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, to je ještě z 28.10. od té doby až do dneška tu taky bylo pořád hnusně. Dneska dopoledne se sluníčko ukázalo, ale teď už je zas zataženo.

      Vymazat
  9. Tak u vás je sluníčko a u nás dnes opravdu sněží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I když dneska sice taky dopoledne svítilo, teď už je zataženo. A občas prolétne nějaká vločka. Tohle je fotka z výletu 28.10.

      Vymazat
  10. Pěkná fotečka :). Já tyhle přírodní kouty s lavičkou někde v lese miluju.. :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je jedna z několika laviček u kláštera Hedeč.

      Vymazat
  11. Krásný kontrast. Tak u nás jsme už sluníčko neviděli asi týden. Někam se odstěhovalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však taky tahle fotka je archivní. Z 28.10. to byl výjímečně krásný den.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....