29 listopadu 2020

Když chybí ....

 



... je to bída. A ono chybí a moc. Dneska sice dopoledne svítilo, stejně tak i včera, ale vždycky když se začnu kochat jak je krásná modrá obloha, zatáhne se a opět se vše vrátí k normálu. Tedy tomu co tu vládne už zase nejmíň tři neděle. K věčně zatažené obloze, večerním mlhám, rannímu drobnému vlezlému dešti. Dneska se k tomu přidalo pár proletujících vloček. 

Takže držte se všichni komu stejně jako mě chybí sluníčko, záviďme tiše Simi z Austrálie které začíná léto, chystejme si pomalu recepty na vánoční cukroví, dělejme si rozpisy nákupů a hlavně si užívejme první neděle letošního velmi prapodivného adventu v té velmi prapodivné době ...

16 komentářů:

  1. Inverze je ubíjející. Byl jsem dneska s milostivou ve Výtoni; bylo zataženo, občas slunce prosvítalo, ale fotky vyšly smutně. Až pak na Smíchově se mi podařilo cvaknout nějaké labutě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve městě je to ještě horší... to naprosto chápu.

      Vymazat
  2. U nás je to také bída.Už to šedivo trvá dlouho a jestli nenapadne trochu sněhu může to tak být do jara.Děs.
    Měj hezký adventní čas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jak to bude se sněhem, jsem tedy hodně zvědavá. Ne že bych ho musela, ale než tohle hnusno, tak to snad raději ten sníh...

      Vymazat
  3. Dneska to po dlouhé době docela šlo. Ale možná je to tím, že se mi dnes po dlouhých sedmi týdnech podařilo udělat pro pár známých komentovanou prohlídku výstavy. Už jsem měl absťák :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je jasné, že tohle člověka nakopne k dobré náladě i kdyby venku padaly trakaře!

      Vymazat
  4. To jen ale výheň pekelná, já rád bych se teď smažil v 35 stupních.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej! I těch třicet z Austrálie by mi stačilo...

      Vymazat
  5. U nás to ráno vypadalo na hezký den, ale ne dlouho. Zatáhlo se a bylo po radosti.:( Taky mi moc chybí sluníčko. I přes nepřízeň počasí a prapodivnou dobu Ti přeji hezké adventní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je tady taky. Ráno vstávám a juchám že svítí, a než se stačím obléct a nasnídat je v háji a zas je zataženo až do dalšího rána....

      Vymazat
  6. Doba je divná, ale snažím se nepodléhat. Stejně by to nepomohlo...
    Vendy, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice se člověk snaží, ale už to je moc, a podlehnutí je na dohled. A zima se tmou a zataženou oblohou tomu jen nahrává....

      Vymazat
  7. Taky mi chybí, už přes týden nic. Snažím se to vynahradit svíčkami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady už je to mnohem déle než týden. Sice se tak na pár hodin sluníčko občas ukázalo, ale to by za tu dobu zhruba měsíce dalo v součtu tak jeden den. Sice mám taky už všude různá světýlka, ale sluníčko to nenahradí....

      Vymazat
  8. U nás včera svítilo a bylo to hned veselejší. Pěkná fotka. Tento rok je opravdu prapodivný a moc nevěřím tomu, že ty další roky budou lepší.

    OdpovědětVymazat
  9. Tady se jen o to snažilo, ale neuspělo...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....